کد خبر: ۱۱۱۹۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
یک تماشاچی، عصبانی از حضور هوتن در زمین، داد می‌زند: بکشش بیرون! و جمله‌اش را با یک فحش آبدار تمام می‌کند. قلعه‌نویی که تا این لحظه بازی را دنبال می‌کرده ناگهان براق می‌شود

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- تیپ قلعه‌نویی همان است که روزهای پیش بود. پالتوی مشکی و عینک تیره. در محاصره‌ای از خودی‌ها. بعد از یک هفته جنجالی آن‌ها برای بازی مجدد با پیکان برنامه‌ریزی کرده‌اند. چهارمین دیدار سال، بار اول در ترکیه و دو بار بعد در لیگ. پیکان بعد از شکست هفته پیش با فیروز کریمی...

تا داور سوت را می‌زند استقلال دو گل پیش می‌افتد تا پیکان بعد از 7 باخت لیگی، خودش را آماده هشتمین باخت کند. ترکیب استقلال به جز طهماسیان با بازیکنان شناخته‌شده آرایش یافته:

سیدحسین حسینی، عمران‌زاده، اشجاری، حمودی، بیک‌زاده، موسوی، محمدرضایی، طهماسیان، اکبرپور، رحمتی و کاماچو.

بعد از دو گل محمدرضایی در دقایق 7 و 11 و با گذشت نیم ساعت از بازی، امیر قلعه‌نویی تصمیم عجیبی می‌گیرد. او پسرش محمدهوتن را صدا می‌کند و او را به جای علی حمودی به زمین می‌فرستد. محمدهوتن عضو تیم جوانان استقلال است و در پست هافبک راست به میدان می‌آید.

بعد از دقایقی اما، صدایی توجه همه را به خود جلب می‌کند. یک تماشاچی، عصبانی از حضور هوتن در زمین، داد می‌زند: بکشش بیرون! و جمله‌اش را با یک فحش آبدار تمام می‌کند. قلعه‌نویی که تا این لحظه بازی را دنبال می‌کرده ناگهان براق می‌شود. چی؟ برمی‌گردد سمت تماشاچی‌ها. کی بود؟ چی گفت؟ عصبانی است. نه، کفری است. دنبال صاحب صدا می‌گردد که لیدرها پیدایش کرده‌اند... خب، حتما می‌دانید که فحاشی در این قلمرو، حتی اگر به اسم ناصرحجازی باشد، چه تاوانی دارد!


http://u.goal.com/252600/252624hp2.jpg

 

یکی دو عکاس از صحنه‌ها عکس می‌گیرند. تصاویر برجسته صبح امروز، مال آن‌هاست. استقلال در همین اثنا گل سوم را هم می‌زند اما حواس هیچ‌کس به بازی نیست. نیمه اول 3-0 و نیمه دوم هم با همین نتیجه تمام می‌شود، در میان پچ‌پچ بازیکن‌ها، ایمان مبعلی، مهدی رحمتی و آرش برهانی از گوشه‌ای اوضاع را زیر نظر دارند و لابد پشت سر مربی‌های فعلی و گذشته‌شان - فیروز و امیر- صفحه می‌گذارند!

در پایان بازی اما صحنه‌هاي دیگری رقم می‌خورد. اول، حمله حنیف عمران‌زاده به خبرنگاری که به دنبال محمدهوتن بود تا مهم‌ترین مصاحبه روز را بگیرد و با امتناع او، به این کار اصرار می‌کرد... مدافع تیم استقلال تهران با عصبانیت تمام به‌سوی یکی از خبرنگاران حمله‌ور شد که اگر دخالت دیگر بازیکنان و حاضرین در صحنه نبود، درگیری شدیدی ایجاد می‌شد. میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران مدتی بعد در واکنش به اعتراض جمعی از خبرنگاران به این رفتار عمران‌زاده، عذرخواهی کرد.

بعد این فیروز کریمی بود که خبرنگار دیگری را به بی‌ادبی متهم کرد و با عصبانیت بی‌خيال ادامه مصاحبه‌اش شد (فیروز کریمی زمانی که برای گفت‌وگو حاضر شد از سوال یکی از حبرنگاران ناراحت شده و خطاب به وی گفت: باید تربیت را در خانواده‌ات یاد می گرفتی! این خبرنگار از کریمی پرسید باز هم شکست با 3 گل برابر استقلال، دلیل این باخت‌های پرگل چیست؟)

این کل داستان دوشنبه متشنجی بود که فردا خوراک تازه‌ای برای رسانه‌های ورزشی خواهد بود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها