کد خبر: ۱۱۲۴۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: «جز پول رهن خانه ام پول دیگری از باشگاه استقلال نگرفته ام و به شدت مشکل مالی دارم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ حسن اشجاری با اشاره به مشکلات مالی این تیم گفت: «امیدوارم باشگاه استقلال بتواند زودتر مشکلات مالی را حل کند. من هنوز جز پول رهن خانه ام هیچ پول دیگری از باشگاه استقلال نگرفته ام و به شدت مشکل مالی دارم. خیلی بد است که بازیکن به جای تمرکز روی فوتبالش به فکر بدهی اش است. الان موعد چک هایم سر رسیده و هنوز پولی از استقلال نگرفته ام. وقتی هم که طلبکاران زنگ می زنند آرامش من را به هم می ریزند.»


اشجاری در پاسخ به این سوال که آیا از حضوردر استقلال پشیمان است؟ گفت: «من به خاطر قلعه نويی به استقلال آمدم و اصلا پشیمان نیستم. الان هم اگر اعتراض نمی کنم به خاطر قلعه نويی است وگرنه می توانستم با داد و بیداد پولم را بگیرم. فعلا هم به خاطر هواداران و قلعه نويی حرف نمی زنم و منتظرم تا وعده های باشگاه عملی شود.»


بازيكن استقلال با اشاره به بازي حساس اين تيم مقابل راه آهن اظهار داشت: «استقلال شرایط سختی برای بازی با راه آهن دارد. از 5 ملی پوشی که داریم قطعا 4 نفر از آنها فیکس هستند و این موضوع کار ما را دشوار می کند. سازمان لیگ باید این بازی را عقب می انداخت اما متاسفانه این کار را نکرد و فکر نمی کنم قلعه نويی بتواند از آنها استفاده کند.»


وی در پايان گفت: «تیم های دایی همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس خوب بازی می کنند. حضور دایی در راه آهن هم کار ما را برای این بازی سخت می کند. کسب برد در این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد چرا که می خواهیم به صدرنشینی مان ادامه دهیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها