کد خبر: ۱۱۲۸۲
زمان انتشار: ۱۶:۵۳     ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
«آل»های عربی و بیداری اسلامی..
وبلاگ ملاقات در ثانيه هاي مجازي نوشت :


«آل»های عربی و بیداری اسلامی..

متأسفانه«آل»های عرب معاصر، مسخ انسانی شده اند. آن ها با تمام توان دارند پرهای انسانیت را از ته می چینند.حکّام عرب معاصر آن قدرکثیف شده اندکه قلب لطیف و خبیرخداوندمی لرزد؛ «آل»های بی

خاصیت«سعود»«نهیان»«صباح»«خلیفه»«مکتوم»«قابوس» و...، مثل جانوری، قبیله ای عشیره ای به گلۀ انسانیت زده اند. آن ها مشت های شان را برسندان ستارگان می کوبند و می خواهند کائنات را هم به منجلاب جاهلی و تعصب شان بیالایند ، گویا آن ها خود را صاحب اختیار مطلق آسمان ها هم می بینند..؟!

حقیقت آن است که«آل»ها تا گلو در منجلاب «شیطان» افتاده اند.! شیطانی که هرروز در کنگرۀ سفید آمریکا سخنرانی سیاه می کند و «آل»ها ،این غاصبان - حرمین شریفین - را علیه انسان، تجهیزنظامی کامل می کند و میلیاردها دلاربه جیب می زند. شیطان، شیخ نشین ها را به حرم سرا می کشاند وآن ها را گول می زند، او گله های خائن عِقال به سرش را می آورد وبا کمک۲۵هزارنیروی نظامی اش در۲۱پایگاه در۶ کشور عربی،خصوص«ناوگان پنجم»اش در«بحرین» در مرزهای آبی معصومیت ما می چراند...«آل»ها این ساکنان همیشگی دورۀ اشد کفراً و نفاقا به خلاف«شیطان»هیچ گاه نمی توانند ارزش وقدرت فوق العادۀ «اتحادجماهیر اسلامی» را درک کنند و اساساً فاقد چنین شعوری اند...اما شیطان می داند.. او به خوبی می داند که خاورمیانه یک آتشفشان فعال سیاسی برروی چند گسل عظیم تاریخی ست.گازهای قومِ جاهلیت وتکان های عصبی اعراب در خاورمیانه باعث به وجودآمدن چین و چروک های سیاسی عظیمی بر چهرۀ منطقه شده است.آن ها درمبارزه با منافع مشترک منطقه ید طولائی دارند، آن ها در زبان مشترک و در مغز متفرق اند..!!

اسرائیل این آزمایشگاه هسته ای غرب در خاورمیانه و این پایگاه اینجرلیک صهیونیزم، هم یکی از عوامل تشدید  کنندۀ جاهلیت دائمی حکام عرب است..همۀ سلاطین مادرزاد عرب،هرسال برای بنی اسرائیل، پیام آشتی اَبدی می فرستند واقوام سامریِ حاشیۀ تمدن سومر، قوم سرگردان عرب فلسطین را به چادرهای خود راه نمی دهند.. اعراب امروزقبل آن که جمال عبد الناصر باشند که همۀ سرمایۀ مردم مصر را تبدیل به گلوله های ضد اسرائیلی کرد، بیشتر شبیه سرداربی شعورقادسیۀ هستند که تمام سرمایۀ عراق و ملت عرب را دودستی روی صفحۀ رادارهواپیماهای چند ملیتی علیه منافع منطقه ریخت!!

حکام عرب امروزآن قدررقصیده اند تا خواب شان برده است،تا ماجرای حملۀ«نرم» و «سخت» صلیبی ها و کُند شدن چاقوی تیزمسلمانان زیر بُنِ گوش اروپا تکرارشود..

اما من به شما قول می دهم همه چیزتغییرخواهدکرد؛ به زودی خداوند به دست مبارک خود برای«امت واحد اسلامی» گل خواهد چید و همۀ ما رو به بام ملکوت خواهد برد تا منظرۀ جهان را تماشا کنیم. من به شما قول می دهم روزی همۀ ما با شدیدترین گریه ها، خود را به آغوش محبت اش خواهیم انداخت. و او همۀ ما را یکی خواهد کرد و با آن یکی در تنهائی ابدیت قدم خواهد زد.

من به شما قول می دهم لبیرالیسم شیطانی غربی عربی معاصربه یک رادیکالیسم رحمانی تبدیل خواهد شد. من مطمئن هستم یک چیزهایی پشت پردۀ این«بیداری اسلامی» پنهان است. مطمئنم که به زودی نَفسِ«امت واحد اسلامی» مطمئن خواهد شد؛ این وعدۀ تخلف ناپذیرخود خداست که: الیس الصبح بقریب..



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها