کد خبر: ۱۱۴۸۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
دو تیم آث میلان و بارسلونا امشب در یک هشنم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو به رویارویی با هم خواهند پرداخت.
دو تیم آث میلان و بارسلونا امشب در یک هشنم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو به رویارویی با هم خواهند پرداخت.

دوم شدن میلات در مرحله گروهی باعث شد تا شاگردان آلگری برای رسیدن به جمع هشت تیم نهایی مجبور به دیدار با بارسایی باشند که بدون شک بهترین تیم سالهای اخیر جهان به شمار می روند. شاید به همین دلیل است که ستاره های باشگاه آث میلان قبل از دیدار از اظهارنظر درباره این 90 دقیقه خودداری کردند تا بلکه بتوانند با تمرکز لازم از آبی و اناری ها میزبانی کنند.

در آن سوی میدان بارسلونا بازهم در شرایطی بازی می کند که سرمربی اش را به دلیل بیماری در اختیار ندارد، اما چه کسی است که نداند مکتب بارسا احتیاج چندانی به اسم ها ندارد و همانطور که تیتو توانست به جای پپ موثر باشد، ؟ هم می تواند جانشین موفقی برای سرمربی باشدو

باید منتظر ماند و دید قرمز و سیاه ها در پایان دیدار امید زیادی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی خواهند داشت یا آبی و اناری ها.

در دیگر دیدار این مرحله همچنین امشب گالاتاسرای و شالکه به میزبانی تیم ترکیه ای در شرایطی به رقابت با هم خواهند پرداخت که بازی شان کاملا زیر سایه جدال سن سیرو قرار گرفته است.

در بین بازیکنان گالاتاسرای حضور دیدیه دروگبا توجه همگان را به خود جلب کرده است. این بازیکن در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن‌مونیخ گلزنی کرد. در کنار دیدیه دروگبا، وزلی اسنایدر نیز می‌تواند از ارکان موفقیت‌ گالاتاسرای باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها