کد خبر: ۱۱۵۱۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
تنها، نظر رهبر انقلاب را ملاک عمل می‌دانستند
آیت‌الله خوشوقت می‌گفتند که صرفاً نظر مقام معظم رهبری باید برای شما شاقول و شاخص عمل باشد و در فضاسازی‌هایی که دیگران برای تحمیلِ مصلحتی به نظام ایجاد می‌کنند باید چنین فضایی را بشکنید. خبرگزاری فارس: خاطره‌ای از آخرین دیدار با آیت‌الله خوشوقت/ تنها، نظر «رهبر انقلاب» را ملاک عمل می‌دانستند
به گزارش پایگاه 598، دکتر کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با فارس درباره خصوصیات اخلاقی و بینش سیاسی آیت‌الله خوشوقت اظهار داشت: حضرت آیت‌الله خوشوقت از شخصیت‌هایی بودند که در هیچ قالبی نمی‌توان ایشان را محدود کرد و آیت‌الله خوشوقت با موقعیت علمی، اخلاقی و معنوی‌ای که داشتند و با وجود اینکه در جایگاهی بودند که در عداد مراجع به شمار می‌آمدند اما نسبت به انقلاب اسلامی و رهبری آن چه در زمان حیات حضرت امام و چه در زمان زعامت رهبر معظم انقلاب همواره مراقب بودند که شأنی جدای از رهبری برای خود قائل نشوند.

لنکرانی تصریح کرد: آیت‌الله خوشوقت همیشه به نزدیکان خود توصیه می‌کردند آن چیزی که خط فاصل بین سعادت و شقاوت است، گذشتن از خود و فدا کردن خود برای اسلام عزیز و پرچم‌دار آن است که در عصر ما رهبری معظم انقلاب اسلامی هستند.

سخنگوی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: ضایعه درگذشت آیت‌الله خوشوقت مصیبت بزرگی است و انشالله ما قدردان این شخصیت‌ها باشیم و اینگونه نباشد که در فقدان آنها به مجیزگویی بپردازیم بلکه باید در حیات‌شان نیز از محضرشان استفاده کنیم.

وی افزود: شخصیت‌هایی همچون ایشان حقیقتاً گوهرهای نایابی در عصر ما هستند که با بصیرت الهی راهگشای مردم می‌شوند.

خاطره‌ای از آخرین دیدار لنکرانی با آیت‌الله خوشوقت

لنکرانی با اشاره به خاطره‌ای از آخرین دیدار خود با آیت‌الله خوشوقت ادامه داد: در آخرین نوبتی که بنده خدمت ایشان مشرف شدم، ضمن کسالتی که داشتند وقایع روز را با جدیت دنبال می‌کردند و تأکیدشان این بود که در همه صحنه‌ها باید نگاهمان به رهبر معظم انقلاب باشد.

لنکرانی خاطرنشان کرد: آیت‌الله خوشوقت می‌گفتند که صرفاً نظر مقام معظم رهبری باید برای شما شاقول و شاخص عمل باشد و در فضاسازی‌هایی که دیگران ایجاد می‌کنند تا مصلحتی را به نظام تحمیل کنند، باید تلاش‌تان این باشد که چنین فضایی را بشکنید و کاری کنید که زمینه نظر رهبری اجرایی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها