کد خبر: ۱۱۵۱۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از نایب قهرمانی کشتی فرنگی ایران گفت: شرمنده مردم شدیم اما بضاعت ما بیشتر از این نبود.
به گزارش 598 به نقل از ایسنا، رسول جزینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر اینکه امروز روز ما نبود، تا همین جای کار هم بچه‌ها بیشتر از توان‌شان تلاش کردند، بویژه با قرعه سختی که داشتیم.

وی افزود: من نباید قبل از رقابت‌ها این صحبت‌ها را می‌گفتم اما با آن امکانات کم، وقفه‌های طولانی در اردوها و نابسامانی اوضاع کشتی فرنگی و همچنین قرعه بدی که به ما خورد و حضور نداشتن ملی‌پوشان المپیکی‌مان تا همین جای کار هم بد نتیجه نگرفتیم.

وی ادامه داد: همه مسابقه‌ها برای ما فینال زودرس بود و قبول کنید که با تمام قدرت در رقابت‌ها حضور نداشتیم. ما تنها یکی، دو مهره باتجربه و قدیمی داشتیم که در فینال هم دیدید همان‌ها به پیروزی رسیدند چون حضور مهره‌های بزرگ به کشتی‌گیران روحیه می‌دهد اما متاسفانه ما در این رقابت‌ها این ویژگی‌ را نداریم.

جزینی خاطرنشان کرد: من از مردم عزیزمان به خاطر قهرمان نشدن عذرخواهی می‌کنم و دست آن‌ها را می‌بوسم اما کشتی در خون مردم ایران است و آن‌ها به خوبی مسائل آن را می‌فهمند. با ادامه این روندی که به وجود آمده در آینده کشتی فرنگی چیزی نخواهیم داشت چرا که همین نایب قهرمانی هم حاصل زحمات محمد بنا بوده است.

وی تصمیم IOC برای حذف کشتی از المپیک را سیاسی دانست و افزود: امیدوارم مسئولان IOC که امروز در سالن حضور داشتند، دیده باشند که کشتی چه جایگاهی در بین مردم دارد و این تصمیم عجولانه را نگیرند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها