کد خبر: ۱۱۶۰۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
مهاجم میلان که برابر تیم پیشین خود به میدان رفته بود، با شعارهای نژادپرستانه هواداران نرآتزوری روبه‌رو شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، دربی شهر میلان بین تیم‌های اینترمیلان و میلان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار استفن الشراوی 21 برای میلان و ازکوئل اسکلتو 71 برای اینتر گلزنی کردند.

نکته قابل اشاره این دیدار، حضور ماریو بالوتلی در این دربی با پیراهن میلان بود. او که محصول آکادمی جوانان اینترمیلان بود، در سال 2009 به منچسترسیتی رفت و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به میلان پیوست.

هواداران دو آتشه نرآتزوری پس از پیوستن بالوتلی به میلان، شعارهای نژادپرستانه‌ای را علیه او سر دادند. هر چند پیش از دربی میلان، بیانیه‌ای از سوی هواداران اینترمیلان منتشر شد که در آن به سران برگزار کننده اطمینان داده بودند هیچ گونه شعار نژادپرستانه‌ای علیه سوپر ماریو سر نخواهند داد ولی در سراسر این دیدار هواداران نرآتزوری با شعارهای خود بار دیگر همه را آزرده خاطر کردند.

با این حال ماریو بالوتلی با نگه داشتن انگشت خود روی دهانش، هواداران اینترمیلان را دعوت به سکوت کرد ولی این کار او فایده‌ای نداشت. بنرهایی هم از سوی هواداران در اعتراض به پیوستن بالوتلی به میلان هم نوشته شده بود.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی میلان در این مورد گفت: بالوتلی کار خیلی خوبی انجام داد که به این کارهای هواداران اینترمیلان واکنشی نشان نداد. فقط از یک موضوع ناراحتم و آن هم گل نزدن او در این دیدار حساس است. فراموش نکنید که او تنها 22 سال دارد و برابر تیم پیشین خود به میدان رفته بود. فشار بسیار زیادی روی او بود ولی همه چیز را به کنترل خود درآورده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها