کد خبر: ۱۱۶۲۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هر یگان نظامی برای انجام ماموریتش تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط مختلف را پیش‌بینی می‌کند که ناوگروه 24 هم این امکانات لازم را به همراه دارد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه همایش ملی دوسالانه طب، پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان دریایی بر روی شناورهای سطحی و زیرسطحی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور ناوگروه 24 ارتش در اقیانوس آرام گفت: ناوگروه 24 از صبح امروز در اقیانوس آرام حضور دارد و در چند روز آینده در یکی از بنادر چین پهلو می‌گیرد و چند روز بعد نیز از منطقه خارج می‌شود.

وی در پاسخ به فارس مبنی بر اینکه آیا ناوگروه 24 با توجه به مسافت طولانی ماموریتش، تجهیزات و آمادگی مقابله با تهدیدات را دارد، گفت:‌ هر یگان نظامی که برای انجام ماموریتی به سمتی حرکت می‌کند قطعا تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط مختلف را پیش‌بینی می‌کند و ناوگروه ما نیز امکانات لازم را همراه خود دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین تصریح کرد: امروز در ناوهای اعزامی ارتش امکانات لازم بهداشتی و درمانی را پیش‌بینی می‌کنیم و در ناو خارک با توجه به مسافت طولانی ماموریتش این امکانات بهداشتی و درمانی دیده شده است.

سیاری همچنین با اشاره به تحریم‌های کشورمان از سوی غرب گفت: حضور در آب‌های آزاد و ماموریت‌های دوردست نشان از بی‌اثری تحریم‌ها دارد و خودکفایی نیروهای مسلح ما بویژه نیروی دریایی ارتش را نشان می‌دهد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین در حاشیه این همایش از بیمارستان صحرایی و سامانه پزشکی از راه دور نیروی دریایی ارتش رونمایی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها