کد خبر: ۱۱۶۴۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازی های لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت است چرا که تیم های قدرتمند و مطرح پا به این مسابقات می گذارند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، مجید نامجو مطلق پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ، افزود: تیم های عربی با امکانات عالی و کادر فنی و بازیکنان مطرح خارجی در لیگ قهرمانان آسیا حضور می یابند. براین اساس بازی های جذاب از تیم های آسیایی شاهد خواهیم بود.

 

نامجو مطلق در ادامه اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در گروه سختی قرا گرفته است. هر بازی حکم فینال برای این تیم دارد.

 

وی تصریح کرد: تیم الریان قطر در خط هافبک و حمله خطرناک است. این تیم بازیکنان خوبی دارد. استقلالی ها برای امتیاز گرفتن از الریان قطر باید منطقی بازی کنند و همچنین آبی پوشان کمترین اشتباه را در این بازی باید مرتکب شوند تا با سرعت دادن به بازی نتیجه لازم را مقابل الریان قطر بگیرند.

 

وی عنوان کرد: مجتبی جباری برگ برنده تیم استقلال است. آبی پوشان برای این بازی نیاز به مجتبی جباری دارند چرا که وی با میدان داری و کنترل بازی در میانه زمین می تواند برای تیمش مثمرثمر باشد. جباری با دادن پاس های توی عمق به مهاجمان سرعتی تیمش می تواند به استقلال کمک کند.

 

وی درباره تأثیر مشکلات مالی بر عملکرد جباری گفت: جباری باتجربه است به نظرم مشکلات مالی نمی تواند بر روند کیفیت فنی این بازیکن تأثیرگذار باشد.

 

وی درباره عملکرد فرهاد مجیدی در تیم استقلال گفت: به نظرم فرهاد مجیدی از لحاظ بدنی و جسمانی توانایی بازی کردن در طول 90 دقیقه را ندارد. حسن مجیدی این است که هر موقع که به بازی می آید تأثیر مثبتی روی بازی استقلال می گذارد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: مجیدی با حضورش در زمین مسابقه به استقلال هویت و شخصیت تیمی می دهد و آبی پوشان فوتبال بازی رو به جلویی را ارائه می دهند.

 

وی درباره تأثیر مشکلات مالی استقلال بر روند بازی این تیم گفت: اکثر تیم ها با مشکلات مالی روبرو هستند و استقلال هم مستثنی از این موضوع نیست. مشکلات مالی فقط مربوط به امسال نیست و در سال های گذشته هم گریبانگیر استقلال بوده است و بازیکنان با شرایط نامناسب آشنا هستند.

 

پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنان ایرانی در مسابقات آسیایی باغیرت و تعصب بازی می کنند و مشکلات مالی روی کیفیت فنی آنها تأثیر نمی گذارد به نظرم مشکلات مالی در آینده بر روی عملکرد تیم استقلال تأثیرگذار خواهد بود.

 

وی درباره بازی تیم فوتبال سپاهان مقابل النصر امارات گفت: سپاهان تیم باتجربه در مسابقات آسیایی است این تیم در هشت سال اخیر جزو پرافتخارترین تیم های ایرانی در مسابقات آسیایی است. شانس سپاهان برای صعود در گروهش بسیار بالا است.

 

نامجومطلق تصریح کرد: سپاهانی ها با یک بازی منطقی مقابل النصر امارات می توانند به برتری دست یابند.

 

وی درباره نخستین حضور تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تراکتورسازی یک ساختار قدیمی در فوتبال کشورمان دارد اما این تیم تبریزی اولین حضورش را در آسیا تجربه می کند به نظرم کم تجربگی تیم تراکتور در آسیا از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان تأثیر منفی می گذارد.

 

وی بیان کرد: به طور حتم تراکتورسازی بعد از برگزاری دو مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا با شرایط این مسابقات آشنا خواهند شد و تیم موفق این دوره می تواند باشد.

 

پیشکسوت استقلال گفت: تراکتورسازی تاکتیکی ترین تیم لیگ برتری است. این تیم از معدود تیم هایی است که با اهداف از پیش تعیین شده بازی می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها