کد خبر: ۱۱۶۶۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
سارق جوانی که با پوشیدن لباس مبدل زنانه پس از ورود به سرویس‌های بهداشتی زنانه یکی از دانشگاه‌های اطراف حرم مطهر، اموال دختران دانشجو را به سرقت می‌ برد،شناسایی و دستگیر شد.
سروان محمد حسین هاشمی‌ رئیس کلانتری 171 مصطفی خمینی تهران به تشریح جزئیات دستگیری سارق زن‌نما که در پوشش زنانه اقدام به سرقت لب تاپ و اموال باارزش دانشجویان از سرویس‌های بهداشتی دانشگاه می‌ کرد پرداخت و افزود:متهم با اقدام اطلاعاتی ماموران این یگان شناسایی و دستگیر شد.
این مقام مسئول در پلیس پایتخت در تشریح جزئیات این خبر افزود:در پی بروز چندین فقره سرقت اموال شخصی باارزش از دانشجویان یکی از دانشگاه‌های اطراف حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و در دستور کار کارآگاهان دایره تجسس کلانتری مصطفی خمینی قرار گرفت. سروان هاشمی‌ در ادامه افزود:با ارجاع این پرونده به دایره تجسس تیمی‌ از کارآگاهان مسئولیت رسیدگی به پرونده را به عهده گرفته و تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند.
در خلال تحقیقات پلیسی مشخص شد فرد یا افرادی در سرویس‌های بهداشتی زنانه،لب تاپ،کیف پول،تلفن همراه شخصی دانشجویان دختر را به سرقت می‌ برند.
به دنبال این موضوع با تدابیر ویژه پلیسی و با همکاری کارکنان حراست دانشگاه پس از چندین روز عملیات تعقیب و گریز پلیسی ماموران موفق شدند سارق جوانی که با پوشش زنانه وارد سرویس بهداشتی دانشگاه شده و در حال سرقت بود را شناسایی و دستگیر کنند. هاشمی‌ با اشاره به اینکه این متهم جوان که كیوان نام دارد با پوشیدن لباس مبدل زنانه مانتو و مقنعه و با زدن ماسک به بهانه آلودگی هوا پس از ورود به سرویس‌های بهداشتی زنانه دانشگاه اموال دختران دانشجو را به سرقت می‌ برد تصریح کرد: متهم پس از دستگیری بلافاصله به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های پلیسی قرار گرفت که به چندین فقره سرقت نیز اعتراف کرد.
کلانتر 171مصطفی خمینی در پایان خاطرنشان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده به دادگاه بخش آفتاب منتقل شد که حسب دستور مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی تر و کشف سایر جرائمش در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی‌ تهران بزرگ قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها