أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۷۷۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
سخنگوی وزارت خارجه ادعای شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر عدم پیشرفت در مذاکرات آلماتی را نشانه عدم آگاهی کافی در این زمینه دانست و ابراز امیدواری کرد که اعضای این شورا با دقت بیشتر و درک صحیح واقعیات موضع‌گیری کنند.
به گزارش 598 به نقل از فارس، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اتهامات مطروحه در بیانیه نشست یکصد و بیست و ششم وزیران خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس درباره جمهوری اسلامی ایران را مردود و دخالت نابجا در امور داخلی ایران توصیف کرد.

وی با تأکید بر اینکه جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزء جدایی ناپذیر جمهوری اسلامی ایران است، افزود: طرح ادعاهای بی اساس نمی‌تواند تغییری در واقعیت‌های موجود ایجاد کند و کشورهای منطقه بهتر است به جای طرح اتهامات واهی، رویکردهای مثبت و سازنده را در قبال جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار دهند و این امر به سود ملت‌های منطقه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای شورای همکاری مبنی بر عدم پیشرفت در مذاکرات آلماتی بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 را نشانه عدم آگاهی کافی در این زمینه دانست و ابراز امیدواری کرد که اعضای این شورا با دقت بیشتر و درک صحیح از واقعیات به اعلام مواضع بپردازند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها