أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۷۹۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران آمادگی دارد تا در چارچوبی که حقوق ملت محترم شمرده شود نسبت به رفع نگرانی‌ها به صورت متقابل اقدام کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رامین مهمان‌پرست در نشست هفتگی با خبرنگاران با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 در آلماتی، اظهار کرد: در این نشست فضایی ایجاد شد که در صورت تفاهم و تکمیل نوع ورود به بحث مذاکرات می‌تواند آینده‌ای قابل قبول را برای تفاهم بین طرفین ترسیم کند.

وی ادامه داد: ورود 1+5 به مذاکرات با تغییراتی که در مورد فعالیت‌های هسته‌یی صلح‌آمیز کشور ما به همراه داشت، درست است که کاملا در جهت خواسته‌های ایران قرار ندارد، اما می‌تواند بیشتر به آن سمت حرکت کند و در ادامه این تصمیماتی که برای رسیدن به تفاهم گرفته می‌شود، کامل شود و چشم‌انداز روشنی داشته باشد البته این به نوع ادامه کار و رویکرد منطقی که باید حاکم باشد و گام‌هایی که دو طرف باید همزمان و هم‌وزن بردارند بستگی دارد.

مهمان‌پرست گفت: ما از ابتدا گفته بودیم که این مساله می‌تواند به سرعت حل شود. تنها موضوعی که باید در دستور کار قرار گیرد شناختن حق هسته‌یی ایران و احترام به این حقوق در چارچوب معاهدات بین‌المللی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: ما آماده مذاکرات جدی و رفع نگرانی‌ها بر اساس توافق دو طرف هستیم.

این خبر تکمیل می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها