کد خبر: ۱۱۸۶۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
هافبک دفاعی تیم تراکتورسازی گفت: «اگر کل ورزشگاه را هم به هواداران تراکتور بدهند برای آنها کم است چه برسد به 50 درصد آن!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مهدی کیانی فصل پيش را به خاطر درگيري با امير قلعه نويي، سرمربي وقت تراكتورسازي از دست داد و از تيم اخراج شد. وی در پاسخ به این سوال که برای رویارویی با قلعه نويی انگیزه دارد یا نه؟ گفت: «من برای موفقیت تراکتور انگیزه دارم. می خواهیم استقلال را با تماشاگرانش و قلعه نويی در تهران شکست دهیم. می دانیم که استقلال تیم قدرتمندی است و برای مقابله با این تیم برنامه های ویژه ای داریم.»


كياني در خصوص شرايط تراكتورسازي در آستانه بازي حساس روز جمعه اظهار داشت: «شرایط تراکتور خوب است. با بردهایی که در بازیهای اخیر به دست آورده ایم شرایط روحی و روانی مان خوب است و با تمام توان مقابل استقلال قرار می گیریم تا با 3 امتیاز به تبریز برگردیم.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا می توانید استقلال را در تهران شکست دهید؟ تصريح كرد: «برای تراکتور کار نشد، ندارد. اگر می خواهیم قهرمان شویم باید استقلال را در تهران ببریم وگرنه کارمان برای قهرمانی سخت می شود.»


کیانی درباره اینکه باشگاه تراکتور خواهان اختصاص 50 درصد از ظرفیت ورزشگاه به تماشاگران این تیم شده، گفت: «در این زمینه باید تابع قانون باشیم. اگر کل ورزشگاه را هم به هواداران تراکتور بدهند برای آنها کم است چه برسد به 50 درصد آن اما باید ببینیم قانون چه می گوید. بهتر است که هواداران تراکتو را هم به ورزشگاه راه بدهند چون هرچه بازی بیشتر تماشاگر داشته باشد جذاب تر می شود اما ما به قانون احترام می گذاریم و تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها