کد خبر: ۱۱۹۹۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
مدافع استقلال با انتقاد از هم تیمی‌اش گفت: بازیکنی حق ندارد در مورد بازیکن دیگر اظهارنظر کند.

حسن اشجاری در خصوص نیمکت‌نشینی‌اش مقابل تراکتورسازی و بازی با العین صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

 

شهر را به هم ریختی؟

 

 مگر چه اتفاقی افتاده است؟

 

گفتی که هاشم ‌بیک‌زاده نباید درباره تو اظهارنظر می‌کرد؟

 

بله، بازیکن حق ندارد در مورد بازیکن دیگری صحبت کند و هنوز همین حرف را می‌زنم. هر کسی بحث فنی خودش را دارد و از لحاظ حرفه‌ای درست نیست که بازیکنی بخواهد در مورد بازیکن دیگر حرف بزند.

 

گویا از بازی نکردن عصبانی هستی؟

 

این موضوع اصلا ربطی به بازی‌کردن من ندارد. وقتی یک بازیکن در یک دیدار خوب بازی می‌کند حق ندارد درباره هم‌پستی‌اش حرف بزند. هر وقت درباره من و بیک‌زاده سوال پرسیدند، جواب دادم رقیب هستیم اما هاشم رفیق من است. رفاقت باید در عمل هم باشد و فقط به حرف زدن نیست. بیک‌زاده گفته چون مصدوم بوده اشجاری را جذب کردند. این چه حرفی است؟

 

شاید منظور بیک‌زاده به این شکل نبوده...

 

مگر می‌شود که به این شکل نباشد؟ اگر هم به این شکل نباشد مردم متوجه نمی‌شوند چون خواننده‌های رسانه‌ها مردم عام هستند نه خاص. حرف زدن بیک زاده نباید به شخصیت من لطمه بزند.

 

فکر می‌کنی امیر قلعه‌نویی چه واکنشی نسبت به شما 2 نفر نشان بدهد؟

 

نمی دانم ولی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

فکر نمی‌کنی استقلال با این موضوع وارد حاشیه شود؟

 

نمی‌دانم اما من برای خودم شخصیت دارم و اجازه نمی‌دهم کسی شخصیتم را زیر سوال ببرد. حتی زمانی که بحث حضورم در پرسپولیس مطرح شده بود بازیکنانی علیه من صحبت کردند اما جواب هیچ کس را ندادم.

 

حالا فکر می‌کنی دلیل بازی نکردنت چیست؟

 

همانطور که گفته بودم دلیل بازی نکردنم فنی نیست و این سلیقه سرمربی تیم است. هر زمان از من سوال شده که چرا بازی نمی‌کنم گفته‌ام سلیقه سرمربی است و به آن احترام می‌گذارم. مرا امیر قلعه‌نویی به استقلال آورده و به وقتش بازی داده و الان هم نیمکت نشین هستم. آیه نازل نشده که بازی کنم. حتی رونالدو تضمینی ندارد که حتما همیشه بازی کند اما وقتی یک بازیکن بخواهد در مورد بحث فنی صحبت کند اجازه این کار را نمی‌دهم.

 

با هاشم بیک‌زاده قهر هستی؟

 

با هیچ کس قهر نیستم. مگر بچه هستیم که قهر کنیم؟ 16 سالم بود که در لیگ برتر بازی می‌کردم. 6 سال در ذوب‌آهن بازی کردم و اگر یک دقیقه هم بازی نمی‌کردم اعتراضی نداشتم. با سپاهان هم قهرمان شدم و هم اگر داستان رحمان احمدی اتفاق نمی‌افتاد جزو 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا بودیم. در سپاهان زمانی که کرانچار به من بازی نمی‌داد اعتراضی نمی‌کردم. 90 دقیقه در بازی  با تراکتورسازی روی نیمکت نشستم اما وقتی جواد نکونام گل زد من اولین بازیکنی بودم که از روی نیمکت به سمت وی رفتم.

 

چرا گفتی در استقلال تنها چیزی که وجود ندارد شایسته‌سالاری است؟

 

منظور من این مسئله نبود، منظورم این بود که وقتی من بازی نمی‌کنم دلیل فنی ندارد. بازیکنی اشتباهات مرگبار کرده و در ترکیب اصلی بازی می‌کند که این نشان می‌دهد سلیقه سرمربی است چه تصمیمی بگیرد.

 

اما گفتی بازیکنانی که در حال حاضر بازی می‌کنند اشتباهات مرگبار انجام دادند اما ثابت بازی می‌کنند.

 

منظورم این بوده بازیکنی که اشتباه کرده در ترکیب است و این نظر سرمربی بوده اما بازی نکردن من فنی نیست.

 

در مورد بازی با العین هم صحبت کن؟

 

فکر می‌کنم پیروزی العین مقابل الهلال عربستان بالاتر از آن چیزی بود که انتظار داشتیم. العین مدعی اصلی قهرمانی آسیا است. با این شرایط کارمان سخت است ولی اگر مثل دیدار با تراکتورسازی تبریز هواداران به ورزشگاه بیایند آنها حتی نمی‌توانند یک امتیاز هم بگیرند.

 

رئیس هیات مدیره آنها گفته الهلال را بردیم و کری خوانده که استقلال برای بردن العین کار سختی دارد...

 

اصلا اینطور نیست  و هیچ تیمی مقابل 80 تا 90 هزار نمی‌تواند فوتبال بازی کند. آن تیمی که باید بترسد العین است نه استقلال.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها