کد خبر: ۱۲۱۲۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
نخست وزیر سابق ایتالیا که به اتهام تقلب مالیاتی و فساد اخلاقی با دادگاه روبروست، به معترضانی که وی را حین ورود به پارلمان برای رای دادن به انتخاب رئیس سنا به باد تمسخر و استهزا گرفته بودند، دشنام داد.

به گزارش598، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر سابق ایتالیا در حالیکه سعی می‌کرد تا راه خود را از میان جمعیت معترضان به داخل پارلمان باز کند، با صدای بلند گفت: شما باید خجالت بکشید، شما بدبخت و بیچاره هستید. احمق‌های نادان!

برلوسکنی که پس از یک هفته بستری شدن در بیمارستان برای درمان ناراحتی چشمی یک عینک آفتابی به چشم داشت برای آخرین مرحله رای گیری چند دوره‌ای به منظور انتخاب یک رئیس برای سنای ایتالی وارد پارلمان این کشور شد.

این رای گیری به عنوان یک عامل اصلی به منظور ایجاد تعادل قدرت در پارلمان ایتالیا برگزار شد.

دهها تن از معترضان در حالیکه سوت می‌زدند و برلوسکنی را "دلقک" می‌نامیدند وی را به باد استهزا گرفتند.

این میلیاردر 76 ساله ایتالیایی به دلیل بروز مشکلات قانونی درخصوص روند دو دادگاهش در ماه جاری و همچنین تحقیقات مجزا در مورد اتهام "اختلاس سیاسی" در سال 2006 تحت فشار قرار گرفته است.

روز شنبه قضات خواستار تاخیر در جلسه غیر علنی رسیدگی به درخواست وی علیه حکم چهار سال حبس برای تقلب مالیاتی مرتبط به شبکه خبری "مدیا ست" به دلیل برگزاری رای گیری در پارلمان ایتالیا شدند. این جلسه غیر علنی قرار است شنبه هفته آتی برگزار شود.

برلوسکنی همچنین با یک جلسه دادگاهی مجزا درخصوص اتهام داشتن رابطه جنسی با یک روسپی زیر سن قانونی رو به روست.

این جلسه ممکن است 25 مارس سال جاری میلادی برگزار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها