کد خبر: ۱۲۱۲۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
نخست‌وزیر پیشین ایتالیا که به علت جرائم مالی و اخلاقی در حال محاکمه است در مواجهه با اعتراضات و کنایه‌های مخالفینش آنها را با صدای بلند "بیچاره‌های احمق و نادان" نامید.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز؛ سیلویو برلوسکونی، نخست‌وزیر پیشین ایتالیا که با اتهام کلاهبرداری مالیاتی و نیز جرائم غیراخلاقی مواجه است،‌روز شنبه در حالی که برای رأی‌گیری درباره رئیس‌ جدید مجلس ایتالیا وارد صحن پارلمان شد با سوت و هو کردن معترضین مواجه شد.وی در حالیکه وارد سنا می‌شد نتوانست خود را کنترل کند و فریاد زد: "باید خجالت بکشید، بیچاره‌ها! احمق های نادان!" 
 
برلوسکونی که به علت یک هفته بستری در بیمارستان در پی مشکلات چشمی عینک آفتابی زده بود، برای آخرین دور از رأگیری که به منزله نشانگری برای توازن قوا در پارلمان است، وارد مجلس سنای ایتالیا شد.  تعدادی از معترضین با صدای صوت و فریادهای "دلقک! دلقک!" به استقبال او رفتند. میلیاردر رسانه‌ای 76 ساله به علت مسائل ناشی از دو محاکمه در سال جاری و همچنین تحقیقاتی جداگانه درباره رشوه سیاسی در سال 2006، تحت فشار زیادی قرار گرفته است. 
 
شنبه گذشته، دادگاه درخواست برلوسکونی برای تعویق جلسه رسیدگی به کلاهبرداری مالیاتی را به علت حضور وی در رأی‌گیری پارلمان قبول کرد. این جلسه دادگاه در شنبه هفته آتی برگزار خواهد شد. برلوسکونی همچنین با پرونده رسوایی‌های اخلاقی نیز مواجه بوده و به دلیل اشاعه فحشاء در حال محاکمه است. رأی این دادگاه احتمالا تا 25 مارس صادر خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها