کد خبر: ۱۲۱۳۷۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
آن قدر گذشته بسیاری از بازیکنان این میدان با تیم و مربی مقابل گره خورده که بازی فردا بیشتر فامیلی به نظر می رسد
سایت گل - بازی فردای دو تیم نفت تهران و استقلال جدا از تمام حساسیت هایش در راه تعیین قهرمان لیگ دوازدهم، مملو از نفراتی است که گذشته ای گره خورده با تیم و مربی مقابل دارند و در نوع خود شبیه یک بازی فامیلی است.
جدا از منصور ابراهیم زاده و امیر قلعه نویی که بعد از جام جهانی 2006 در تیم ملی با یکدیگر به مدت بیش از یک سال همکار بودند، یعقوب کریمی مهاجم چپ پای نفت هم درفوتبال خود را در جوانان استقلال مطرح کرد و حتی دو سالی هم با تیم بزرگسالان تمرین کرد و در چند بازی هم دقایق انگشت شماری بازی کرد.
 هادی شکوری هم پیش از این عضو استقلال بود و دو سالی را در این تیم بازی کرد و البته هنوز پرونده مطالباتش از استقلال هم در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مفتوح است. اما غیر از آنها نفت تهران در نیم فصل هم 3 بازیکن سابقه دار استقلالی را به خدمت گرفت. محسن یوسفی که در نیم فصل نخست بازیکن سایپا بود، حالا با پیراهن نفت روبروی تیم اسبق خود می ایستدو میثم حسینی و امین منوچهری هم در همین نیم فصل نخست عضو استقلال بودند و در نقل و انتقالات زمستانی راهی نفت تهران شدند. در آن سوی میدان هم سید ایمان موسوی در نیم فصل اول مهاجم تیم نفت تهران بود ولی به استقلال رفت تا بعد از یکی - دوبازی و گلزنی به نیمکت این تیم پرچ شود!
اما کار به همین جا محدود نمی شود چون احمد آل نعمه هم که در لیگ های دهم و یازدهم به ترتیب در سپاهان و تراکتورسازی شاگرد امیر قلعه نویی بود فردا با پیراهن نفت برابر مربی سابقش می ایستد.
 در جمع استقلالی ها هم حسن اشجاری در سال های حضورش در ذوب آهن و نفراتی چون سید مهدی رحمتی، جواد نکونام، سیاوش اکبرپور و آرش برهانی هم در تیم ملی زیر نظر منصور ابراهیم زاده کار کرده اند که البته برهانی در این بازی به دلیل محرومیت حضور ندارد.. کلا فامیل بازی است !
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها