کد خبر: ۱۲۲۳۸۰
زمان انتشار: ۱۶:۰۳     ۰۷ فروردين ۱۳۹۲
به نظر می رسد تصمیم کی روش برای استفاده از رحمان احمدی درون دروازه تیم ملی بیشتر به صواب و منطق نزدیک تر بود.
سایت گل - خیلی ها تصور می کردند بازی با کویت اولین بازی ملی دانیال داوری درون دروازه تیم ملی فوتبال ایران باشد. دروازبانی که سنگربان نخست تیم اینتراخت برانشویک در دسته دوم آلمان است و در سایه نمایش های درخشان این دروازبان دورگه، برانشویک در آستانه راهیابی به دسته یک بوندس لیگا قرار دارد. دعوت از داوری هم حاشیه هایی را برای تیم ملی ایجاد کرد و حتی گفته می شود یکی از دلایل جدایی رحمتی از تیم ملی حضور همین دروازبان است ولی در کمال تعجب داوری از سوی کی روش در بازی با کویت مورد استفاده قرار نگرفت.
دروازبان پست بسیار حساسی است که جدا از مهارت های فنی نیاز مبرمی به برقراری ارتباط با بقیه عناصر دفاعی تیم دارد چون دروازبان پشت سر همه مدافعان و هافبک ها برجریان بازی اشراف کامل دارد و در لحظه های سخت و حساس می تواند با راهنمایی های خود باعث هوشیاری مدافعان در مهار مهاجمان باشد. اما دانیال داوری مشخصا آن هماهنگی لازم با مدافعان تیم ایران را ندارد چون فقط چندروز است به تیم ملی آمده و هنوز نمی تواند به راحتی فارسی صحبت کند.
به نظر می رسد به همین خاطر کی روش ترجیح داد تا در این بازی بیرون از خانه ریسک نکند و همچنان از رحمان احمدی به عنوان سنگربان نخست تیمش استفاده کند؛ دروازبانی که شاید در هیچ یک از مهارت ها کامل و بی نقص نباشد ولی به جرات می توان گفت که در هیچ موردی ضعف ندارد و کمتر دچار اشتباه می شود و در این شرایط چنین دروازبانی می توانست بار تیم ملی را در این بازی به مقصد برساند . کاری که رحمان احمدی در شرح وظایف خود به درستی آن را انجام داد و در گل دریافتی از روی نقطه پنالتی هم هیچ نقش منفی و تاثیر بدی نداشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها