کد خبر: ۱۲۲۷۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۱ فروردين ۱۳۹۲
تیم فوتبال بایرن مونیخ در آستانه دیدار حساس برابر یوونتوس یک پیروزی روحیه بخش و البته عجیب در بوندسلیگا به دست آورد.
به گزارش مشرق، بایرن مونیخ در هفته بیست و هفتم رقابتهای بوندسلیگا در خانه خود هامبورگ را با نتیجه عجیب 9 بر 2 شکست داد. نتایج و جزئیات کامل و جدول رده بندی بوندسلیگا را در اینجا ببینید.

در این دیدار که در حضور بیش از 65 هزار تماشاگر ورزشگاه آلیانس آره نا برگزار شد بایرن مونیخ جشنواره ای از گل به راه انداخت و میهمان خود را با نتیجه 9 بر 2 در هم کوبید.

در این بازی کلودیو پیزارو که تا به حال در این فصل برای بایرن گلزنی نکرده بود 4 بار دروازه هامبورگ را گشود. شردان شکیری، باستین شواین اشتایگر، آرین روبن (2 بار) و فرانک ریبری دیگر گلزنان باواریایی ها در این بازی بودند.

این پیروزی در آستانه دیدار حساس سه شنبه شب مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا بسیار برای بایرن مونیخ روحیه بخش بود. فینالیست فصل گذشته رقابتهای لیگ قهرمانان امیدوار است با روحیه بالای ناشی از این پیروزی دلچسب بتواند مقابل یوونتوس نیز نمایش قابل قبولی ارائه کند.

پیش از این دیدار هم دورتموند مدافع عنوان قهرمانی رقابتها در حضور 60 هزار تماشاگر ورزشگاه مرسدس بنز آره نا با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود اشتوتگارت گذشت. در این بازی ابتدا "لوکاژ پیشچک" در دقیقه 29 دورتموند را پیش انداخت اما "الکساندرو ماکسیم" در دقیقه 63 نتیجه را برای اشتوتگارت به تساوی کشاند. اما این پایان کار نبود و "روبرت لواندوفسکی" در دقیقه 82 بار دیگر دورتموند را پیش انداخت تا شاگردان یورگن کلوپ 3 امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

در دیگر بازی مهم شالکه موفق شد با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود هوفنهایم را شکست دهد. در این بازی "مارکو هوگر" (71)، "رافائل" (83) و "تیمو پوکی" (83) گل های شالکه را به ثمر رساندند.

نتایج دیدارهای عصر شنبه به شرح زیر است:

* آوگسبورگ صفر – هانوفر 2

* فورتونا دوسلدورف یک – لورکوزن 4

* ماینتس یک – وردربرمن یک

* فرایبورگ 2 – مونشن گلادباخ صفر

* شالکه 3 – هوفنهایم صفر

* اشتوتگارت یک – دورتموند 2

رقابتهای هفته بیست و ششم بوندسلیگا یکشنبه شب با برگزاری دو دیدار به پایان می رسد که برنامه آن به شرح زیر است:

* ولفسبورگ - نورنبرگ

* گروترفورث - آینتراخت فرانکفورت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها