کد خبر: ۱۲۲۷۹
زمان انتشار: ۰۱:۰۳     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

به گزارش 598 به نقل از توانا، شامگاه روز گذشته «سعدی افشار» هنرمند پیشکسوت کشورمان پس از حدود سه روز بی‌هوشی در منزل و پس از حضور آتش‌نشانی و اورژانس در محل، به بیمارستان سینا منتقل شد و سپس به منظور رسیدگی بیشتر به بیمارستان آسیا انتقال یافت.
«سعدی افشار» به دلیل شکستگی از ناحیه لگن به صورت بی‌هوش سه روز را در منزل خود سپری کرد و در تمام این مدت کسی از او خبر نداشت تا اینکه به صورت اتفاقی یکی از دوستانش متوجه غیبت او شد.
وظیفه دانستم تا به عیادت او بروم. بنابراین بدون هماهنگی قبلی به بیمارستان آسیا رفتم. در بیمارستان کسی سعدی افشار را نمی‌شناخت؛ چرا که نام واقعی او «سعد‌الله رحمت‌خواه» است.
پس از پرس‌و‌جو به طبقه سوم بیمارستان و اتاق شماره 301 رسیدم. بدن او در اوج ناتوانی بر روی تختی آرام گرفته بود؛ چشمانش به سختی و به ندرت باز و بسته می‌شد. گویی خواب است اما بر اثر درد زیاد و به دلیل تزریق مسکن، بی‌اختیار آرام گرفته بود.

 


بر روی میز او پلاکی بود که روی آن نوشته بود «ناشتا عمل» اما خبری از عمل نبود زیرا علاوه بر مشکل مسائل مالی، رضایت عمل هم هنوز صادر نشده است.
به گفته پرستار وی، او به دلیل شکستگی در ناحیه لگن و ضعف جسمانی حاصل از این چند روز باید هر چه زودتر مورد عمل جراحی قرار گیرد.
پرستار بیمارستان آسیا می‌گفت که قرار است مسئولانی از خانه تئاتر و دیگر نهادهای تئاتر مراجعه کنند تا هزینه عمل او را پرداخت کنند.
سعی کردم با او حرف بزنم اما قادر به حرف زدن نبود و چشمانش را به سختی باز کرد. می‌توانست حرف بزند اما آن‌قدر ضعیف و لرزان بود که مفهوم حرف‌هایش را تنها خودش متوجه می‌شد.
از تنها بازمانده دوران طلایی سیاه‌بازی ایران پرسیدم از مسئولان چه انتظاری داری؟ به سختی در پاسخ گفت: هیچ انتظاری از آن‌ها ندارم؛ چون خدا را دارم.
به او گفتم با مسئولان و دوستداران خود حرفی ندارید؛ گفت جز سلامتی همه، چیزی نمی‌خواهم و خواسته‌ای ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
پس اين بنده خدا هيچ كس و كاري فاميلي نداشته؟كه اگه نداشته باز هم حكمت خداست ولي اگه داشته اين اوج نامرديه كه با اين بنده خدا اينجوري برخورد كنند. البته اخيراً اينگونه حمايتهاي رسانه اي خيلي شامل پيشكسوتان سينما و تاتر و ورزش ميشه و با وجود خيلي آدمهاي مستضعف دردمند كه حتي در طول زندگي فرصت كار كردن در حوزه فرهنگ و سينما و يا ورزش كه هيچ حتي فرصت كارگري ساده رو هم نداشتن و امروز خيلي راحت و بي سرو صدا با مسائل خيلي سخت تر از مورد ذكر شده در اين خبر ياساير خبرها دست و پنجه نرم ميكنند و هيچ كس متوجه درد اونا نيست چون نه هنر پيشه هستند و نه ورزشكار ولي حداقل آدم كه هستند!! من فقط ميگويم : اللهم اشف كل مريض
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
ابراب خودم سام بالی بلیکم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
هنر ما در بی نشانی است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها