کد خبر: ۱۲۲۸۷۲
زمان انتشار: ۰۴:۰۲     ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
بازی های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی بایرن و تساوی بارسا به پایان رسید.
به گزارش 598 به نقل از مشرق، در آلیانس آره نا بایرن مونیخ برابر یوونتوس به میدان رفت وخیلی سریع با گل دیوید آلابا به گل رسید. پس از این گل یوونتوس توپ و میدان را در اختیار گرفت اما نتوانست به موقعیت مناسبی دست پیدا کند.
دقیقه 18 آرین روبن می توانست اختلاف را دوبرابر کند که توپ او را بوفون به زیبایی دفع کرد. بازی سپس روند آرامی به خود گرفت هر چند در این نیمه دو تیم بخت این را داشتند که به گل برسند. شوان اشتایگر دقیقه 42 یک موقعیت بایرن را از دست داد و پیرلو نیز در دقیقه آخر زمینه ساز موقعیت خطرناک یوونتوس شد که از دست رفت.



در نیمه دوم بایرن مجددا تیم برتر میدان بود تا اینکه در نهایت در دقیقه 62 توماس مولر پاس آرام ماندژوکیچ را وارد دروازه یوونتوس کرد تا خیال بایرن از بابت پیروزی در این دیدار راحت باشد. در ادامه بایرن فرصت این را داشت تا گل سوم را به ثمر برساند که این اتفاق رخ نداد تا بایرن در دیدار رفت با دو گل به پیروزی برسد.

بازی برگشت این دو تیم روز چهارشنبه 21 فروردین راس ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگی یووه برگزار خواهد شد

در دیگر دیدار این مرحله پاری سن ژرمن برابر بارسلونا به تساوی دو بر دو رسید.

در این دیدار دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند. در این نیمه زلاتان ابراهیموویچ چندین موقعیت را از دست داد و لیونل مسی و آندرس اینیستا نیز موقعیت های بارسلونا را در این نیمه از دست دادند تا اینکه در نهایت پاس هوشمندانه و استادانه دنی آلوس به لیونل مسی رسید تا این مهاجم آرژانتینی در شبی که از مصدومیت مزمن رنج می برد گل اول بازی را به ثمر برساند تا این نیمه با تک گل مسی به پایان برسد.

در نیمه دوم فابرگاس به جای مسی مصدوم به میدان آمد. بارسلونا در این نیمه سعی در حفط توپ داشت و پی اس جی نیز دلخوش به حرکات زلاتان بود تا اینکه در نهایت در دقیقه 79 تیم پاریسی به گل اول رسید و زلاتان موفق شد بالاخره روز بدش در این دیدار را پشت سر بگذارد و به گل برسد. هر چند تصاویر تلویزیونی نشان داد زلاتان در موقعیت مشکوک به آفساید گل زده است.





در ادامه بازی خطای پنالتی سرجیو گلر پاری سن ژزمن روی الکسیس باعث شد تا داور برای بارسلونا اعلام پنالتی کند و ژاوی این پنالتی را به راحتی درون دروازه حریف قرار داد. در حالیکه همگان منتظر پیروزی بارسلونا در این دیدار بودند، بلیز متئودی در دقیقه 90 موفق شد گل تساوی و حیات بخش پاری سن ژرمن را به ثمر برساند تا این تیم به بازی برگشت امیدوار شود.

بازی برگشت این دو تیم چهارشنبه 21 فروردین راس ساعت 23:15 در ورزشگاه نیو کمپ برگزار می‌شود.

پاری سن ژرمن 2 – بارسلونا 2

بایرن مونیخ 2 – یوونتوس 0

در ادامه بازی های این مرحله چهارشنبه شب رئال مادرید با گالاتاسرای و مالاگا با دورتموند بازی می کنند.



نتایج:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها