کد خبر: ۱۲۳۵۲۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال گفت: اين آخرين مرخصي کي‌روش و دستيارانش بود.

هادي آيت‌اللهي در مورد مرخصي دوباره کي‌روش آن هم در زمان برگزاري ليگ برتر، گفت: اين آخرين مرخصي کي‌روش و دستيارانش بود و کادر فني تيم ملي از آخرين مرخصي سال خود استفاده کردند.

به گزارش فارس ، آيت‌اللهي در مورد اينکه تيم ملي مي‌تواند به جام جهاني صعود کند يا خير، اظهار داشت: اگر بخواهيم مستقيم به جام جهاني برويم بايد قطر و لبنان را شکست دهيم و از کره هم يک مساوي بگيريم تا در جام جهاني برزيل حاضر باشيم.

نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال در مورد انتقادهايي که از فدراسيون و سازمان ليگ به خاطر برنامه‌ريزي فشرده انجام شد، گفت: در مورد برنامه‌ريزي ليگ بهتر است سازمان ليگ صحبت کند اما امسال تقويم بسيار سختي در فوتبال داشتيم و چندين مسابقه بايد برگزار مي‌شد پس هيچ راهي نبود. بايد بازيکنان را در تاريخ 20 ارديبهشت به تيم ملي بدهيم و اين فشردگي مسابقات از سر ناچاري بود.

وي در مورد نتايج بد نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا و ارتباط آن با فشردگي بازي‌ها، گفت: فشاري که روي بازيکنان است باعث خستگي ساق‌هاي آنها مي‌شود. بنابراين يک روز هم ممکن است روز فوتبال ما نباشد که 13 فروردين روز فوتبال ما نبود.

آيت اللهي در مورد اينکه حکم ماموريتش براي ادامه حضور در فدراسيون فوتبال از طرف وزارت ورزش تمديد شد يا خير، گفت: من کارمند اداره کل تربيت بدني فارس هستم و اکنون در محل کارم حضور دارم، اگر نياز و ضرورتي باشد در فدراسيون فوتبال هم حضور پيدا مي‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها