کد خبر: ۱۲۳۶۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
ایمان موسوی مهاجم استقلال در بازی با الهلال عربستان تعویض شد ولی خودش تاکید می کند که امیر قلعه نویی از عملکردش راضی بوده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی ، موسوی در مورد تویض شدن مقابل الهلال حر ف هایش را اینگونه آغاز می کند:«اولا باید بگویم که قلعه‌نویی از دوندگی و تلاش من راضی بود و من هم خوشحالم که توانستم رضایت او را جلب کنم.من در این بازی اخطار گرفتم و همین موضوع دلیل تعویضم بود.قلعه نویی هم در رختکن گفت بازی خیلی خوبی انجام دادی و فقط به خاطر گرفتن کارت زرد تعویضت کردم.»

 

موسوی در این بازی یکی دو موقعیت خوب را از دست داد که خودش در این خصوص ادامه می دهد:«یک موقعیت از دست دادم که البته در آن صحنه زاویه‌ام بسته بود. با نوک پا ضربه زدم که توپم بیرون رفت. همین که سرمربی از من راضی باشد کافی است چون خیلی ها به نوع بازی من دقت نمی‌کند و هیچ کس هم نمی‌گوید که ایمان موسوی چندین و چند بار به خط دفاعی استقلال کمک کرد تا دروازه باز نشود.»

 

موسوی هنوز جایگاه ثابتی در استقلال پیدا نکرده است.او در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط فصل بعد در استقلال می‌مانی می گوید:«باید بمانم چون قرارداد دارم. فعلا شرایطم خوب است و قلعه‌نویی هم از عملکردم رضایت دارد. تا وقتی هم او راضی باشد دوست دارم در استقلال بمانم.»از او در خصوص بازی برگشت با الهلال سوال می کنیم که می گوید:«وقتی در عربستان آنها را شکست دادیم پس در تهران هم می توانیم الهلال را ببریم.البته باید باهوش و حرفه ای بازی کنیم.»

 

موسوی در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر می گوید:«چهار بازی دیگر باقی مانده و سرنوشت قهرمانی دست خودمان است.در حال حاضر صدرنشین هستیم و تا الان هم خیلی خوب نتیجه گرفتیم.اگر اتفاق خاصی نیفتد قهرمان می شویم و از چند ماه قبل گفتم که استقلال صد درصد قهرمان می شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها