کد خبر: ۱۲۳۸۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي پرتغالي رئال مادريد شانس 3 تيم رئال، بارسلونا و بايرن‌مونيخ را براي صعود به نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان بيشتر از سايرين دانست.
ژوزه مورينيو در نشست خبري پيش از ديدار با گالاتاسراي در دور برگشت مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌‌هاي ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: همان قدر که به په‌په اعتماد دارم، به آليبول مطمئنم. په‌په در بازي مقابل لوانته دچار مشکل عضلاني شد و حضور او در اين بازي قطعي نيست. شرايط او را براي بازي امشب بررسي خواهيم کرد. اگر په‌په نتواند بازي کند، آلبيول به جاي او به زمين مي‌رود و اعتماد کاملي به هر دوي آنها دارم. ما مدافعان مياني بسيار خوب زيادي داريم و جدا از واران همه آنها بسيار باتجربه هستند.

وي در خصوص حضور 4 دروازه‌بان در فهرست بازيکنان رئال گفت: نمي‌ خواستم خسوس را به حال خودش بگذارم تا به تنهايي در والدبباس تمرين کند. براي بازي با منچستر هم 4 دروازه‌بان‌مان را دعوت کرديم. تنها بازيکناني که در مادريد مانده‌اند، مصدومان تيم مثل کاکا و کارواليو و محرومان هستند. همچنين مي‌خواستم ناچو را به ترکيه بياورم اما او بايد به همراه تيم کاستيا در مسابقه‌اي شرکت مي‌کرد.

سرمربي پرتغالي رئال مادريد خاطرنشان کرد: ترجيح مي‌دهم همه بازيکنانمان آماده باشند اما اسين، ناچو يا آربلوا مي‌توانند در مواقع لزوم در دفاع مياني بازي کنند.

مورينيو تأکيد کرد: اميدوارم که هيچ يک از بازيکنانم اعتماد به نفس کاذب نداشته باشند. بيرون گذاشتن 6 يا 7 بازيکن ترکيب اصلي در ديدار مقابل لوانته پيامي براي آنها داشت. در جلسه صبح دوشنبه مسابقه‌اي را تماشا کرديم که تيمي در دور رفت با نتيجه 3 بر صفر به پيروزي رسيده بود و سپس در دور برگشت با همان نتيجه شکست خورد. در مسابقه‌اي ديگر به تاکتيک‌ها توجه کرديم و بر روي بازي با تيمي که ابتدا از 4 مدافع و سپس از 3 مدافع استفاده مي‌کند، تمرکز کرديم. براي اين بازي بسيار جدي آماده شده‌ايم. اگر براي مسابقه‌اي که به شدت مشکل است، به خوبي آماده نشويم، بسيار تعجب خواهم کرد.

وي در خصوص ساير مسابقات اين مرحله اضافه کرد: با پايان مسابقات دور رفت در اين مرحله هنوز صعود کننده‌ها مشخص نشده‌اند. مالاگا و بارسلونا هر دو در دور رفت به تساوي رسيدند و بازي برگشت آنها در شرايط مساوي برگزار خواهد شد. يووه و بايرن دو تيمي هستند که مي‌توانند فاتح ليگ قهرمانان شوند اما بازي‌هاي ديگر شرايط مساوي دارند.

ژوزه مورينيو ادامه داد: وقتي در پورتو بودم 6 گل به ترابوزان زديم و وقتي در ترکيه بازي کرديم جو فوق‌العاده‌‌اي بر ورزشگاه حاکم بود. اين يک مسئله فرهنگي است. تماشاگران در اسپانيا و ايتاليا سوت مي‌زنند. بنابراين امشب انتظار جوي پرشور را در ورزشگاه دارم؛ اين چيزي است که دوست داريم. بازيکنان از آن لذت خواهند برد.

سرمربي رئال مادريد تصريح کرد: پيش از قرعه‌کشي فکر مي‌کردم همه تيم‌ها شانس برابري براي قهرماني دارند. در حال حاضر، رئال مادريد، بارسلونا و بايرن‌مونيخ برتري نسبي نسبت به حريفان دارند. آينده من هيچ ارتباطي با قهرماني در اروپا نخواهد داشت.

وي در خصوص انتخاب ميان هيگواين يا بنزما اظهار داشت: يکي از اين دو بازيکن از ابتداي مسابقه به زمين خواهد آمد. واقعا خوشحالم که اين دو اخيرا گلزني کرده‌اند. هر دو در بازي دور رفت مقابل گالاتاسراي گلزني کردند. هيگواين گل فوق‌العاده‌اي مقابل لوانته به ثمر رساند و کريم با وجود اينکه بازي نکرد اما پشت سر هيگواين در راست و چپ بسيار خوب بازي کرد. بايد ببينيم که آيا آنها مي‌توانند اين عملکرد خود را تکرار کنند يا خير.

مورينيو در خصوص اظهارنظر آريگو ساچي، مدير ورزشي سابق رئال مادريد که گفته بود ايکر کاسياس در زمان حضور وي در باشگاه به خوبي تمرين نمي‌کرد، گفت: گذشته براي من جذابيتي ندارد. آنچه برايم مهم است حال و آينده است. کاسياس بسيار عالي تمرين مي‌کند. تمرينات او عالي نيست بلکه بسيار عالي است و اين نه تنها براي خودش بلکه براي تمام تيم خوب است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها