کد خبر: ۱۲۳۹۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
نخست‌وزیر مکلف لبنان اعلام کرد که بعد از ظهر امروز (سه شنبه) مذاکراتش را با اعضای پارلمان لبنان برای تشکیل دولت جدید آغاز می‌کند.

به گزارش598، به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تمام سلام، نخست‌وزیر مکلف لبنان در مصاحبه با روزنامه الاخبار این کشور اعلام کرد که امروز مذاکراتش را با فراکسیون‌ها و احزاب سیاسی حاضر در پارلمان و نیز نمایندگان مستقل برای تشکیل دولت جدید آغاز می‌کند.

وی افزود: مذاکرات با نمایندگان پارلمان دو روز به طول می‌انجامد.

سلام درباره برگزاری انتخابات پارلمانی کشورش نیز گفت: هدف اصلی من گذشتن از مرحله انتخابات پارلمانی و برگزاری موفق این انتخابات است و باید اعلام کنم که در صورت شکست در این مساله، بدون شک استعفا خواهم داد.

وی گفت: زمانی که از من درباره رها کردن کرسی‌ام در پارلمان سوال شد پاسخ دادم، من دو راه بیشتر ندارم؛ یا نظارت بر انتخابات پارلمانی و انتخاب 128 کرسی برای نجات لبنان و یا اندیشیدن به کرسی‌ خود در پارلمان که من گزینه اول را انتخاب کردم.

نخست‌وزیر مکلف لبنان ادامه داد: اگر احساس کنم که در برگزاری انتخابات موفق نمی‌شوم، فعالیتم را به عنوان نخست‌وزیر ادامه نخواهم داد. تلاش من رسیدن به یک سمت نیست بلکه همه تلاش من خارج کردن کشور از بحران سیاسی است.

تمام سلام در ادامه اعلام کرد که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با ارسال پیامی، ضمن تبریک به وی به خاطر انتخاب شدن به عنوان نخست وزیر، آرزو کرده که سلام بتواند با موفقیت از لبنان حمایت کرده و این کشور را اداره کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها