کد خبر: ۱۲۳۹۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
نخست‌وزیر سوریه انفجار اخیر در دمشق را محکوم و تاکید کرد که تروریست‌ها این انفجار را با هدف تلافی‌جویی از دستاوردهای ارتش سوریه انجام داده‌اند.

به گزارش598، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وائل الحلقی، نخست‌وزیر سوریه در محل وقوع انفجار روز گذشته دمشق در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد: دستاوردهای چشمگیری که نیروهای مسلح شجاع ما در جنگ علیه تروریسم رقم زدند و همچنین ورشکستگی و شکست گروه‌های تروریستی و حامیان آن انگیزه این قبیل اقدامات جنایتکارانه است.

وائل الحلقی با بیان اینکه سوریه تا پایان با قدم‌های استوار در جهت جنگ علیه تروریسم گام برمی‌دارد که امنیت و ثبات را در تمام کشور مستقر سازد، اعلام کرد که تمام اقشار و مردم سوریه به جنگ خود علیه تروریسم تا زمان تحقق پیروزی ادامه می‌دهند.

وی در زمان بازدید از مسجد "بعیرا" که در نزدیکی محل وقوع انفجار قرار داشت، اعلام کرد: تروریست‌ها و تاریک اندیشان از هدف قرار دادن خانه‌های خدا ابا ندارند، همان گونه که اخیرا مسجد الایمان را در دمشق هدف قرار دادند. دلیل این اقدامات آن است که آنها می‌خواهند اسلام میانه‌رو را از بین ببرند، اسلامی که مردم سوریه را طی چندین قرن برجسته ساخته است.

وی در ادامه افزود: این اقدام تروریستی که در نزدیکی بانک مرکزی دمشق نیز رخ داد، با هدف ضربه زدن به اقتصاد سوریه بود که دو سال در مقابل تحریم‌ها و محاصره اقتصادی ظالمانه از خود پایداری نشان داده بود.

وائل الحلقی تصریح کرد: این اقدام تروریستی به ویژه به دلیل آن بود که قیمت خرد کردن لیره سوریه در مقابل ارزهای خارجی در نتیجه تدابیر دولت ثبات پیدا کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها