کد خبر: ۱۲۳۹۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
مدافع پرسپولیس معتقد است سپاهان اقتدار سال‌های گذشته را ندارد و سرخپوشان باید قهرمان جام حذفی شوند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ محسن بنگر مدافع میانی پرسپولیس بازی با سپاهان در فینال جام حذفی را یک دیدار سخت توصیف می کند. او معتقد است نتیجه به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست ولی می گوید پرسپولیس می خواهد ناکامی در لیگ برتر را جبران کرده و یک جام به هوادارانش هدیه بدهد.


* در فینال جام حذفی با تیمی بازی دارید که سه سال پیاپی قهرمان ایران شده است. شکست دادن سپاهان سخت نیست؟
- هر دو تیم به خاطر قدرتی که دارند تا اینجا بالا آمده اند و اگر قوی نبودند راهی فینال نمی شدند. این درست که سپاهان در کورس قهرمانی قرار دارد ولی به نظر من اقتدار سال های قبل را ندارد. با این حال سپاهان یک تیم بزرگ و قابل احترام در فوتبال ایران است و ما کار آسانی نداریم. امیدوارم در نهایت قهرمان شویم.


* در مورد مکان و چگونگی برگزاری بازی فینال حرف و حدیث های زیادی مطرح است. در این مورد چه صحبتی داری؟
- در این چند سال که فینال جام حذفی به صورت تک بازی برگزار شده و هر چه قانون می گوید را باید قبول کنیم. برای ما فرقی ندارد که به چه شکل و کجا برگزار می شود چون قهرمانی می خواهیم ولی باز هم می گویم باید تابع قانون باشیم. شهرهایی مثل تبریز و مشهد می توانند میزبان باشند. باید استادیومی انتخاب شود که تماشاگران پرسپولیس به راحتی به ورزشگاه بیایند. ما در فینال جام حذفی حداقل 50 هزار نفر تماشاگر خواهیم داشت.


* فکر می‌کنی چند درصد شانس پیروزی مقابل سپاهان دارید؟
- نتیجه اصلا قابل پیش بینی نیست و جای هیچ اشتباه و ریسکی وجود ندارد. در این چند سال به قهرمانی عادت کرده ام و دوست دارم در تیمی که هستم باز هم جام بگیرم. در این سال ها همیشه بعد از پایان فصل برای استراحت به شمال می روم و با خودم مدال قهرمانی می برم. امیدوارم امسال هم این مدال را با خودم به شمال ببرم.


* برای فصل بعد چه تصمیمی داری؟
- قرارداد من تمام می شود ولی هنوز تکلیفم معلوم نیست. من دوست دارم بمانم ولی باید دید چه پیش می آید. بعد از پایان لیگ به اندازه کافی وقت دارم که فکر کنم.


* می گویند با سپاهان مذاکره کردی؟
- مذاکره ای نداشتم و الان فقط به پرسپولیس فکر می کنم.


* فکر می کنی پرسپولیس برای فصل بعد یحیی گل محمدی را حفظ کند؟
- این موضوع به تصمیم مسئولان مربوط می شود.


* شنیده ای که می گویند پرسپولیس با کرانچار مذاکره کرده است؟
- من این موضوع را از قول گل محمدی در یکی از سایت ها خوانده ام. او گفته بود که پرسپولیس با کرانچار مذاکره کرده و نمی خواهد به زور در این تیم بماند. کرانچار مربی بزرگی است ولی گل محمدی هم خودش را در پرسپولیس ثابت کرده است. با این حال این مسائل در حیطه وظایف من نیست و مسئولان باشگاه تصمیم می گیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها