کد خبر: ۱۲۴۰۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
مهدي تاج نايب رئيس دوم و سرپرست سازمان ليگ برتر در نشست روساي هيات فوتبال استاني دقايقي براي حاضران سخنراني کرد و درباره مسايل مختلف فوتبال کشور به نکاتي اشاره کرد.
به گزارش ورزش سه به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، سرپرست سازمان ليگ درباره مسايل اخير ليگ برتر گفت: خوشبختانه با نظم خوبي رقابتهاي ليگ برتر و جام حذفي در حال برگزاري است و تمام برنامه ريزي ما به اين ترتيب است که هر دو جام را تا 20 ارديبهشت به پايان برسانيم. البته درباره اينکه چرا بازيهاي نيمه نهايي جام حذفي را در آن دو تاريخ برگزار کرديم حرف و حديث هايي شد اما خوشبختانه با توجه به تقويم اعلام شده دو بازي را برگزار کرديم و اگر برگزار نمي کرديم، نمي توانستيم بازيهاي بعدي را برگزار کنيم. در خصوص برگزاري فينال جام حذفي هم جوانب را بررسي مي کنيم و زمان و مکان جام حذفي را مشخص خواهيم کرد. البته سعي داريم که امروز زمان فينال و نه مکان آن را و همچنين زمان ديدارهاي دو هفته پاياني ليگ را اعلام کنيم.

عضو هيات رئيسه فدراسيون ادامه داد: به هر جهت تيم ملي در اولويت است و با توجه به سه بازي حساسي که در پيش داريم و تقويمي که تعيين شده بازيکنان بايد از يک تاريخ مشخص در اختيار تيم ملي باشند. البته قبول دارم که بازيها به صورت فشرده برگزار مي شود اما بايد با توجه تقويم بازيها را به پايان ببريم و طي روزهاي دوم تا چهارم تيرماه هياتي از کنفدراسيون براي بررسي ليگ برتر به ايران مي آيد. قبلا کنفدراسيون فوتبال آسيا تنها 4 سهميه ليگ قهرمانان آسيا را بررسي مي کرد اما در حال حاضر آنها همه باشگاهها را بررسي مي کنند. البته ما يک فرصت خوب داريم و آن اين است که اگر ورزشگاه غدير اهواز را بتوانند به استاندارد درجه A برسانند مي توانيم بعد از ژاپن دوم و در غرب آسيا اول شويم. بايد هر چه زودتر بليت فروشي را الکترونيکي کنيم و بليت فروشي مکانيزه شود تا شاهد برخي اتفاقات تلخ در ورزشگاهها نباشيم و فدراسيون و سازمان ليگ به شدت پيگير اين ماجرا هستند.

تاج در پايان گفت: دستوري که هيات رئيسه دارد 16 تيمي کردن ليگ برتر است وباز هم تاکيد مي کنم که امروز برنامه جام حذفي و ليگ برتر را در دو هفته پاياني اعلام مي کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها