کد خبر: ۱۲۴۰۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه نفت تهران بي‌ثباتي مديران را يکي از نقاط تاريک فوتبال ايران در سال 91 دانست.
منصور قنبرزاده درباره فوتبال ايران در سال جديد، گفت: اولويت ما در سال 92 بايد انتخاب مديران با دانش، متخصص و شايسته باشد و در درجه دوم حمايت و حفظ آنها در دستور کار قرار بگيرد. متاسفانه نبود اين دو مقوله در چند سال اخير و به ويژه سال 91، نقطه تاريک فوتبال ما بود.

به گزارش ايسنا ، وي همچنين اظهار کرد: در سال 92 فوتبال ايران برنامه‌محور باشد و بر اساس نيازها هدفگذاري داشته باشد. برنامه‌ها هم بايد با استفاده از کارشناسان مشخص باشد و مهم‌تر از همه با فشارهاي بيروني تغيير نکنند.

مديرعامل باشگاه نفت تهران در ادامه درباره وضعيت فوتبال ايران در سال 91، گفت: اگر بخواهيم منصفانه بگوييم بايد سال گذشته را به دو بخش تقسيم کنيم. بخش اول بي‌ثباتي‌هاي ورزش کشور بود که خواه و ناخواه روي فدراسيون فوتبال هم تاثيرگذار بود.

وي در ادامه دومين بخش ضعف‌هاي فوتبال ايران در سال 91 را ضعف در اجراي قوانين دانست: گاهي اعمال سليقه‌ها و فشارهاي بيروني باعث تغيير اجراي قوانين شد. مثلا وقتي از سازمان ليگ خواستيم که بازي ما با گهر و پرسپوليس در جام حذفي يک روز عقب بيفتد، موافقت نشد، ولي بازي با سپاهان به درخواست اصفهاني‌ها با تاخير برگزار شد، هر چند خود ما با اين تصميم موافقت کرديم.

قنبرزاده افزود: يک بار هم پيش آمد که مربي تيمي به دليل تخلف در حين بازي محروم شد، ولي بدون اين که کميته‌ داوران تصميم جديدي بگيرد، راي در کميته‌ انضباطي شکسته شد و به نظر مي‌رسد اگر آن تيم از پشتوانه مردمي و خاصي برخوردار نبود چنين اتفاقي رخ نمي‌داد. همچنين برخي تصميم‌هاي غير کارشناسانه صورت گرفت که سريع تغيير کرد. مثل تنبيه مايلي کهن که بعد معلوم شد اشتباه بود و به تشويق او منجر شد! اين برخوردها نوعي بي ثباتي و بي عدالتي را باعث شده است.

وي ادامه داد: در حوزه فوتبال ملي هم با وجود آن که کي‌روش فرد شناخته شده‌اي در دنياي فوتبال است، با اين حال اختياراتي که به وي داده شد بيش از وظايف فني‌اش بود که اين کار در هيچ جاي دنيا موسوم نيست.

مديرعامل باشگاه نفت تهران، ادامه داد: در سال 91 موفقيت‌هايي هم داشتيم. انتخاب فدراسيون فوتبال به عنوان فدراسيون برتر آسيا و کسب سه و نيم سهميه آسيايي موفقيت‌هاي ما در سال گذشته بود. تعامل مديران باشگاه‌ها هم در سال 91 خوب بود.

وي در ادامه به شکست تيمش در ديدار حساس برابر سپاهان اشاره کرد و گفت: در آن بازي خوب و جذاب ، عملکرد خوبي داشتيم. اسير ضد حمله‌هاي حريف شديم. متاسفانه بازي را به پختگي و تجربه بازيکنان خلاق سپاهان باختيم.

قنبرزاده درباره برنامه‌هاي تيمش در سال 92 هم گفت: براي امسال هم برنامه‌هاي مشخصي داريم. او اولين گام در نظر داريم که 80 درصد بازيکنان را حفظ کنيم و در پست‌هايي که نياز به بازيکن جديد داريم، تيم را ترميم کنيم. اکنون چند بازيکن را در نظر داريم، ولي تا پايان فصل براي مذاکره صبر مي‌کنيم.

وي درباره کادر فني تيمش هم اظهار کرد: از ابراهيم زاده و همکارانش رضايت کامل داريم و مايليم که فصل بعد را هم با ايشان ادامه دهيم ، اما قراردادمان در پايان فصل تمام مي‌شود و ماندن يا نماندن کادر فني در تيم به نظر خودشان بستگي دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها