کد خبر: ۱۲۴۱۳۰
زمان انتشار: ۰۲:۰۵     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و سرمربی تیم ملی زیر 22ساله‌ها گفت: الهلال می‌خواست فوتبال استقلال را خراب کند و 90 دقیقه تلاش کردند تا جباری را از کار بیاندازند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان پس از شکست یک بر صفر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال گفت: برایم خیلی جالب است که شماره 8 الهلال 90 دقیقه روی مجتبی جباری کار کرد و قصد داشت او را از کار بیاندازد.

وی افزود: متأسفانه در این مسابقه شکست خوردیم اما استقلال می‌تواند در دیدار بعدی پیروز شود و در نهایت به مرحله بعد صعود کند. تعجبم از تماشاگران استقلال است که چرا اینقدر نارنجک و فشفشه درون زمین پرتاب می‌کردند. دیگر اینجور کارها جمع شده است و نباید چنین رفتارهایی صورت بگیرد. بارها بلندگوی ورزشگاه اعلام کرد از پرتاب ترقه خودداری کنند اما باز هم به کار خود ادامه دادند. هواداران واقعاً نمی‌دانند که اگر در بازی بعد محروم شویم چه امتیاز مهمی را از دست خواهیم داد؟

پیشکسوت استقلال در مورد مسائل فنی بازی عنوان کرد: الهلال قصد داشت فوتبال استقلال را خراب کند و تمام توان خود را طی 90 دقیقه روی از کار انداختن جباری گذاشت. مطمئن باشید استقلال می‌تواند در مسابقه بعدی پیروز شود و به مرحله بعد صعود کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها