کد خبر: ۱۲۴۳۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود از دیدار دو تیم استقلال و الهلال نوشت: الهلال انتقام شکست خانگی هفته گذشته را گرفت.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود از شکست یک بر صفر شب گذشته استقلال مقابل الهلال عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نوشت: بازی تهاجمی و گل نواف العبید باعث شد تا الهلال عربستان با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسد تا هر 4 تیم گروه D همچنان بخت صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند.

 

العبید استفاده کامل را از ناتوانی بازیکنان استقلال در دور کردن توپ از محوطه جریمه خود برد و در فاصله یازده دقیقه مانده به پایان نیمه اول گل برتری تیمش را زد تا الهلال انتقام شکست 2 بر یک خانگی مقابل این تیم را گرفته باشد.

 

با پیروزی 2 بر یک الریان مقابل العین امارات، هر 4 تیم اکنون در فاصله 2 بازی مانده به پایان رقابت‌های گروهی بخت صعود به دور بعد را دارند.

 

استقلال با وجود این شکست همچنان با یک امتیاز بیشتر از العین و الهلال و 3 امتیاز بالاتر از الریان صدرنشین است. با این اختلاف اندک میان تیم‌ها، تکلیف تیم‌های صعود کننده در هفته‌های پایانی مشخص خواهد شد. هفته آینده الهلال با العین و الریان در تهران با استقلال دیدار می‌کند.

 

گل الهلال در دقیقه 34 در حالی به ثمر رسید که جواد نکونام تلاش کرد توپ را از محوطه جریمه دور کند اما آن را به پشت حنیف عمران زاده کوبید تا توپ برگردد و مقابل پای العبید قرار بگیرد و دروازه مهدی رحمتی را از محوطه شش قدم باز کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها