کد خبر: ۱۲۴۷۷۹
زمان انتشار: ۰۰:۴۴     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
مستند زندگی و خاطرات آیت‌الله عبدالخالق عبداللهی در کرمانشاه ساخته می‌شود.مستند زندگی و خاطرات آیت‌الله عبدالخالق عبداللهی در کرمانشاه ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مستند زندگی و خاطرات آیت‌الله عبدالخالق عبداللهی در کرمانشاه ساخته می‌شود.

حجت‌الاسلام یزدان پرونده، نویسنده و تهیه‌کننده مستند خاطرات و زندگی آیت‌الله عبداللهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: 50 سال است که آیت‌الله عبداللهی در کرمانشاه زندگی می‌کند و کارهای ارزشمند معنوی، علمی و تبلیغی فراوانی انجام داده است.

پرونده ادامه داد: بر خود وظیفه دیدیم بخشی از این مجاهدت‌ها را به‌تصویر درآوریم و جنبه‌های اجتماعی، سیاسی و مذهبی زندگی این روحانی و عالم ارزشمند را به‌صورت یک فیلم مستند بسازیم.

وی ساخت این مستند را برای پخش در شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیما عنوان کرد و بیان داشت: مسئولان هیچ کمکی در ساخت این مستند نکردند.

این نویسنده و تهیه‌کننده با تشکر از آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به‌خاطر راهنمایی‌های ارزشمند در ساخت این مستند، تصریح کرد: کار روند خوبی داشته است.

پرونده تاکید کرد: در استان کرمانشاه، کارهای فرهنگی برای شناساندن علما و بزرگان، آن‌طور که باید انجام نشده است و قصد داریم ساختن مستند درباره علمای استان کرمانشاه را ادامه دهیم.

کامران رضایی، کارگردان این مستند نیز اظهار داشت: این مستند در قطع HD تهیه می‌شود و مدت زمان آن برای پخش، 30 دقیقه است.

رضایی مدت زمان ساخت این مستند را یک‌ماه اعلام کرد و گفت: انگیزه اولیه ساخت این فیلم برای من، توسط تهیه‌کننده به‌وجود آمد.

وی هدف از ساخت این فیلم را شناساندن بیشتر علمای استان کرمانشاه به مردم عنوان کرد و بیان داشت: در روند ساخت این فیلم با علمای بزرگی درباره شخصیت آیت‌الله عبداللهی مصاحبه کرده‌ایم.

گفتنی است، آیت‌الله حاج عبدالخالق عبداللهی، استاد اخلاق و از علما و روحانیان محبوب و برجسته غرب کشور است که از محضر مشاهیری همچون علامه طباطبایی و امام خمینی (ره) کسب فیض کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها