کد خبر: ۱۲۴۸۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا هفته پایانی لیگ برتر با تمام قوا بازی می‌کنیم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن نشست خبری خود را با تسلیت به حادثه‌دیدگان زلزله بوشهر و همچنین عذرخواهی از خبرنگاران اصفهانی به دلیل حضور پیدا نکردن در نشست خبری پیش از بازی آغاز کرد و گفت: در این بازی دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. در نیمه نخست بازیکنان پرسپولیس بسیار خوب کار کردند و فرصت‌های بسیاری داشتیم تا کار را در همان نیمه اول تمام کنیم و روی یکی از همین موقعیت‌ها توانستیم یک گل بزنیم.


وی افزود: نیمه دوم، نیمه ذوب آهن بود و آنها با توجه به انگیزه‌های زیادی که داشتند برای جبران نتیجه به زمین آمدند. ذوب آهن از یک طرف برای بقا می‌جنگید و از یک طرف هم به این بازی به چشم یک دیدار انتقامی نگاه می‌کرد.



سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: خستگی در ساق پای بازیکنان ما به دلیل بازی چند روز پیش مقابل داماش مشهود بود. با وجود این شرایط جسمانی شاهد فوتبال زیبایی از دو تیم بودیم. بازیکنان ما به خوبی دویدند ضمن آنکه ذوب آهن نیز بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد و با این شرایط جایگاه فعلی در جدول دارد واقعاً در حد این تیم نیست. در مجموع معتقدم این یک امتیاز برای ما خوب بود.


گل محمدی سپس در پاسخ به سوال خبرنگاری که از حضور پیدا نکردن او در نشست خبری گلایه کرد و خواهان برنامه ریزی بهتر او برای آینده شد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی ما خوب بود. مشکل این بود که پرواز ما یک ساعت و نیم تاخیر داشت و مسیر هم شلوغ بود. ساعت 20:15 به هتل رسیدیم و در ساعت 20:30 هم باید شام می‌خوردیم و واقعاً امکان آمدن به جلسه برایم وجود نداشت. اگر در این زمینه کوتاهی کرده بودم همین جا اعلام می کردم ولی به هرحال به دلیل نیامدنم به کنفرانس مطبوعاتی عذرخواهی می کنم.



وی درباره ریسک استفاده از بازیکنان اصلی در دیدار  مقابل ذوب آهن که از نظر نتیجه تاثیری برای پرسپولیس نداشت گفت: جایگاه پنجمی یا ششمی جدول در خور نام پرسپولیس نیست. اتفاقات زیادی افتاده و متاسفانه پرسپولیس امتیازات بسیاری از دست داده اما من به آنها نمی‌پردازم و تنها می‌گویم پرسپولیس تا آخرین هفته با تمام قوا به میدان خواهد رفت.



سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: اگر امروز با بازیکنان جوان خود به میدان می‌آمدیم شاید این شائبه به وجود می‌آمد که پرسپولیس مقابل ذوب آهن با تمام قوا بازی نکرده است. ما به دنبال فوتبال شرافتمندانه هستیم و به همین دلیل بازیکنان ما نیز تا دقیقه 90 جنگیدند و دویدند و خوشبختانه توانستیم یک امتیاز را بگیریم اما باز هم تاکید می‌کنم جایگاه فعلی ذوب آهن حق واقعی این تیم نیست. ما نیز تلاش می کنیم تا در هفته آخر به بهترین جایگاه برسیم.



گل‌محمدی ادامه داد: به دنبال اعاده حیثیت هستیم. مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم تا توانستیم به فینال جام حذفی برسیم و این چیزی جز لطف خدا و همت و غیرت بازیکنان نیست.



وی در پاسخ به خبرنگاری که سوال کرد چرا پرسپولیس خواستار رفتن تیم دوم جام حذفی به لیگ قهرمانان آسیا شده ، گفت: چه زمانی ما چنین صحبتی کرده‌ایم؟ این چه صحبتی است که تنها شما شنیده اید و کسی از آن خبر ندارد.


سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا همانند برخورد قلعه نویی و فرهاد مجیدی در مسئله مهدی مهدوی کیا موضوع با توافق دو طرف حل نشد گفت: این مباحث جزء طبیعت فوتبال است و من به خودم اجازه نمی‌دهم درباره آن صحبتی کنم. هیچ مسئله خاصی نبود و اتفاقاتی رخ داد که در مجموع سبب همدلی و اتحاد تیم ما شد. مهدی خودش در این زمینه بسیار به ما کمک کرد و موقعیتی که شما از آن صحبت می‌کنید مشکلی برای ما ایجاد نکرد.



گل محمدی درباره اعتراض پرسپولیس به زمان بازی با سپاهان تصریح کرد: ما به زمان برگزاری فینال جام حذفی ایرادی نداریم بلکه اعتراض ما نسبت به زمان بازی با ملوان بود و من عدم رضایت خود را از تاریخ این بازی پیش از این هم اعلام کرده بودم.



وی در واکنش به سوالی پیرامون شایعه حضور کرانچار در پرسپولیس اظهار داشت: همه ما می‌د‌انیم کرانچار یکی از بهترین مربیانی است که در فوتبال ما حضور دارد. ضمن آنکه هر باشگاهی مختار است مربی که مد نظر دارد را به کار گیرد. رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به این شایعه واکنش نشان داده و این مسائل را تکذیب کرده است هر چند باز هم می گویم باشگاه در این زمینه مختار به تصمیم گیری است.



سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومیت ماهینی گفت: به نظر می‌رسد او دو هفته زمان لازم داشته باشد. باید از پایش عکسبرداری شود تا مشخص شود دقیقاً‌ مشکل مصدومیت او چیست.



گل محمدی در پایان با رد اختلافش با علی کریمی تصریح کرد: هیچ مشکلی بین علی کریمی و کادر فنی وجود ندارد او با حضورش می‌تواند کمک بیشتری به تیم ما کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها