کد خبر: ۱۲۴۹۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
78 درصد خوانندگان سايت اينترنتي روزنامه آس به حضور رئال مادريد در فينال ليگ قهرمانان اروپا رأي دادند.
سايت اينترنتي روزنامه آس پس از قرعه‌کشي مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا از خوانندگان آنلاين خود پرسيد: کدام تيم‌ها به فينال ليگ قهرمانان صعود خواهند کرد؟

به گزارش فارس،رئال مادريد مقابل بورسيا دورتموند بازي خواهد کرد که در مرحله گروهي مقابل يکديگر بازي کرده بودند؛ اين در حالي است که بارسلونا، قهرمان سال 2011 با بايرن‌مونيخ ديدار خواهد کرد.

تقريبا 5 هزار خواننده در اين زمينه رأي دادند- 60 درصد از آنها مطمئن هستند که فينال بين رئال مادريد و بايرن‌مونيخ برگزار خواهد شد؛ در حالي که 18 درصد اميدوار هستند که در فينال شاهد ال‌‌کلاسيکويي ديگر باشند.

نتايج اين نظرسنجي نشان مي‌دهد که 78 درصد از خوانندگان آس بر اين باور هستند که رئال مادريد در فينال ليگ قهرمانان اروپا که چهارم خرداد در ومبلي برگزار خواهد شد، حضور دارد.

شرکت‌کنندگان اعتماد کمتري به شکست بايرن‌مونيخ توسط بارسلونا دارند و تنها 34 درصد از صعود آبي‌‌اناري‌ها به فينال مطمئن هستند. 16 درصد نيز معتقدند که فينال ميان بورسيا دورتموند و بارسلونا برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در اين نظرسنجي اعتقاد بسيار اندکي به فينالي تمام آلماني دارند و تنها 5 درصد از آنها نبرد بايرن و دورتموند براي کسب قهرماني را پيش‌بيني مي‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها