کد خبر: ۱۲۴۹۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي منچستريونايتد بر اين باور است که همتاي او در منچسترسيتي به دنبال جلب ترحم ديگران است.
روياي دفاع از عنوان قهرماني فصل گذشته براي منچسترسيتي پس از آنکه فاصله تيمش با يونايتدها به 12 امتياز رسيد دور از دسترس به نظر مي‌رسد.

به گزارش فارس،در حالي که منچسترسيتي در اين هفته، مسابقه نيمه نهايي جام حذفي را برابر چلسي برگزار مي‌کند، يونايتدها با استوک سيتي روبه‌رو مي‌شوند و مي‌توانند فاصله را بار ديگر به 15 امتياز افزايش دهند.

در حالي که منچستريونايتد در آستانه فتح بيستمين جام قهرماني خود در ليگ برتر انگليس هستند، روبرتو مانچيني چندي پيش گفته بود همه تيم‌ها برابر يونايتدها با نوعي ترس بازي مي‌کنند که اين موضوع موجب مي‌شود آنها نمايش خوبي برابر شياطين سرخ نداشته باشند. اکنون الکس فرگوسن صحبت‌هاي سرمربي ايتاليايي را رد کرده و گفته چنين چيزي وجود ندارد.

«صحبت‌هاي مانچيني هيچ پايه و اساسي ندارند. او يا به دنبال اين بوده که ديگران به او ترحم کنند يا چيزي شبيه به آن. همه ما مي‌دانيم که فوتبال انگليس با همه روراست بوده و سال‌ها است که اين‌چنين است. بازيکنان نورويچ در اين فصل بيش از 100 مايل دويده‌اند. اين انرژي‌ است که بازيکنان تيم‌هاي انگليسي براي بازي‌هاي خود مي‌گذارند. اين يک نمونه از فوتبال در انگليس است. در ديدار با ريدينگ زماني که نتيجه 3 بر 2 شد، احساس مي‌کردم بازي را با 30 گل مي‌بازيم ولي خب، 4 بر 3 پيروز شديم. بازي‌هاي بسيار زيادي در اين فصل تماشا کرده‌ام که به خودم گفتم آنها خيلي خوب هستند حتي اگر تيمشان نام و نشاني نداشته باشد. اين طبيعت فوتبال انگليس است.»

پيرمرد 71 ساله معتقد است تيمش نه تنها در ورزشگاه بريتانيا برابر استوک کاري ساده پيش رو ندارد بلکه در هيچ يک از 7 ديدار باقي مانده نيز نمي‌تواند خود را از پيش برنده بداند.

«رفتن به ورزشگاه بريتانيا همواره کار مشکلي بوده است. از همه مربيان و بازيکناني که به آنجا رفته‌اند سوال کنيد. بايد برابر آنها بجنگيد زيرا آنها نيز همواره آماده هستند تا شما را به چالش بکشانند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها