کد خبر: ۱۲۵۳۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي منچسترسيتي پس از رسيدن به فينال جام حذفي تاکيد کرد تيمش مي‌تواند بار ديگر جام را بالاي سر ببرد.
منچسترسيتي در ديدار نيمه نهايي جام حذفي انگليس با نتيجه 2 بر يک برابر چلسي به برتري رسيد تا راهي فينال شود. اين تيم در ديدار پاياني بايد برابر تيم نه چندان مطرح ويگان اتلتيک قرار بگيرد.

روبرتو مانچيني که از زمان حضور خود در منچسترسيتي به دومين فينال جام حذفي خود رسيده است با ابراز خوشحالي از اين موضوع گفت: به فينال جام حذفي رسيديم و مي‌توانيم بار ديگر آن را بالاي سر ببريم. براي از دست دادن ليگ برتر انگليس ناراحتم. زماني که فصل را آغاز کرديم احساس مي‌کردم مي‌توانيم از عنوان قهرماني‌مان دفاع کنيم ولي اين طور نشد. بدون شک اشتباه‌هايي را در طول فصل مرتکب شديم که فاصله‌مان با منچستريونايتد به بيش از 10 امتياز رسيده‌ است.

در ديدار برابر چلسي، جو هارت درون دروازه قرار نداشت و به جاي او کاستل پانتيليمون، دروازه‌بان رومانيايي اين تيم در چارچوب بود. مانچيني در اين مورد هم گفت: پانتيليمون دروازه‌بان خوبي است و مقابل چلسي هم نمايش خوبي داشت. عملکرد او چيزي بود که انتظارش را داشتم. هنوز براي اينکه چه کسي در ديدار فينال در چارچوب بايستد تصميم نگرفته‌ام. 4 هفته براي فکر کردن به اين موضوع فرصت دارم. پانتيليمون در کنار هارت خيلي خوب تمرين مي‌کند. به نظر من رقابت بين دروازه‌بان‌ها براي پيشرفت هارت بسيار خوب است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها