يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۲۵۳۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
اتلتيکو مادريد شب گذشته موفق شد با برتري 5 بر صفر همچنان يکي از نمايندگان اسپانيا در ليگ قهرمانان سال آينده باقي بماند.
در ادامه رقابت‌هاي هفته سي و يکم لاليگا اتلتيکو مادريد با نتيجه 5 بر صفر گرانادا را در هم کوبيد تا بيش از پيش به حصور در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان سال آينده اميدوار شود.

به گزارش فارس ، شاگردان سيمئونه با شکست گراناداي رده هفدهمي با 65 امتياز و يازده امتياز اختلاف نسبت به تيم چهارم در رده سوم باقي ماندند. اتلتيکو در صورتي که در جدول لاليگا پنجم شود، رقابت‌هاي اروپايي را از دست خواهد داد و اين در حالي است که در فاصله 7 هفته مانده به پايان ليگ اختلاف اين تيم با رده پنجم 15 امتياز است.

تنها 4 دقيقه طول کشيد تا دروازه گرانادا باز شود؛ ديگو کاستا اولين گل ميزبان را به ثمر رساند و رادامل فالکائو در دقايق 27 و 47، رائول گارسيا در دقيقه 63 و فيليپ لوئيس در دقيقه 70 گل‌هاي پيروزي بخش اتلتيکو را به ثمر رساندند.

با اين حال اتلتيکو مادريد نتوانست به حريف همشهري خود برسد و رئال مادريد با پيروزي 3 بر صفر مقابل اتلتيک بيلبائو 68 امتيازي شد. کريستيانو رونالدو در دقايق 2 و 68 و هيگواين در دقيقه 76 براي سفيدپوشان مادريد گلزني کردند.

بارسلونا نيز با همين نتيجه ساراگوسا را شکست داد تا اختلاف 13 امتيازي خود را با رئال حذف کند. شاگردان ويلانووا در غياب مسي توسط تياگو آلکانترا (20) و تيو (39 و 53) به گل رسيدند و صدرنشيني خود را حفظ کردند.

رئال سوسيه‌داد نيز موفق شد با 2 گل آگيرتس در دقايق 6 و 14 مقابل رايووايکانو به پيروزي برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها