کد خبر: ۱۲۵۳۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
جنبش حماس اقدام رژیم صهیونیستی در ممانعت از اجرای تحقیقات مربوط به بمباران دو منزل فلسطینیان در جریان تجاوز اخیر این رژیم به غزه را محکوم کرد.

به گزارش 598، خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری آلمان، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس در اظهاراتی مطبوعاتی گفت که بسته شدن پرونده دو جنایت که طی آن 61 فلسطینی از جمله 5 کودک و 5 زن شهید شدند و همچنین انکار ارتکاب جنایت و یا نقض قوانین از سوی صهیونیست‌ها آنها را به قتل فلسطینیان و نقض حرمت فلسطینیان تشویق می‌کند.

برهوم تاکید کرد که جامعه جهانی با سکوت در قبال اقدامات رژیم صهیونیستی، مسئول جنایت‌های این رژیم است و اگر سکوت جهانی و حمایت آمریکا نبود این رژیم اشغالگر جرأت ریختن خون فلسطینیان و ارتکاب جنایت علیه آنها را نداشت.

وی از همگان خواست تا مسئولیت‌پذیر بوده و علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی به دادگاه‌های بین‌المللی و ملی شکایت کنند.

سخنگوی حماس در ادامه تشکیلات خودگردان را به قطع ارتباطات و هماهنگی با دشمن صهیونیستی و پاسخ به خواسته ملی مبنی بر قطع مذاکرات با اسرائیل فراخواند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی دیروز گزارش دادند که ارتش این رژیم پرونده تحقیقات درباره بمباران دو باب منزل فلسطینیان در غزه در جریان تجاوز اخیر این رژیم به غزه را بست.

در جریان عملیات نظامی اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه در اواسط نوامبر گذشته که 8 روز به طول انجامید، 581 فلسطینی شهید و حدود 4 هزار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها