کد خبر: ۱۲۵۶۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
تهیه‌کننده‌ برنامه‌ی طنز «خنده‌بازار» عملکرد تلویزیون در نوروز 92 را خوب دانست و افزود: علیرغم فشارهایی که بر تلویزیون وارد است، اما این رسانه در نوروز امسال تمام تلاشش را کرد تا خوب باشد که به نظرم عملکرد خوبی هم از خود نشان داد.

فرید شب‌خیز در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی فیلم‌های سینمایی پخش شده در ایام نوروز، گفت: فیلم‌های سینمایی که روزهای اول عید از شبکه‌های سه، پنج و سایر شبکه‌ها پخش شد نشان از این داشت که تلویزیون تمام تلاشش را کرده بود تا کارهای پرقدرت ارائه دهد. می‌توان گفت این فیلم‌ها خیلی خوب بودند و به نظر من تلویزیون در تمام ساختارها در نوروز موفق عمل کرد.

همچنین وی درباره‌ی ویژه برنامه «کلاه قرمزی 92» و تنوع شخصیت‌های جدید آن، اینگونه اظهار کرد: «کلاه قرمزی» به هر شکلی که باشد حتما دیده می‌شود اما یک عده از بینندگان هستند که «کلاه قرمزی» سنتی را با همان شخصیت‌های قدیمی دوست دارند ولی به هر حال باید پذیرفت که تلویزیون جایی است که باید نوگرایی در آن به وجود بیاید و باید مدام به دنبال دگرگونی باشد.

تهیه‌کننده «خنده بازار» در ادامه، ارزیابی‌اش از سریال‌های «پایتخت(2)» و «آب پریا» را اینگونه ارائه داد: سریال «پایتخت» به عنوان یک مجموعه‌ی نوروزی کار خوبی بود‌، به نظرم سریال «آب پریا»ی شبکه دو هم حُسنی که داشت این بود که اعصاب خوردکن نبود و به دور از تنش بود؛ چرا که روایت داستان‌ها بدون تنش به خاطر آرام بودنشان خوب است.

شب‌خیز در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه برای سری جدید خنده‌بازار چه اقداماتی انجام داده‌اید؟ خاطر نشان کرد: برای خنده بازار نوروزی تا 16 فروردین کار مونتاژ داشتیم و هنوز در زمینه ساخت سری جدید تصمیمی گرفته نشده است؛ چرا که هنوز خستگی «خنده بازار» نوروزی از تنمان بیرون نیامده و گروه مشغول استراحت هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها