کد خبر: ۱۲۵۸۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
با توجه به طولانی شدن جلسه مسئولان پرسپولیس و سپاهان و سرپرست سازمان لیگ، خبرنگاران انتظار زیادی برای پایان این جلسه کشیدند.
پرسپولیس میزبان فینال جام‌حذفی فوتبال شد
در پایان جلسه مدیران دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان در سازمان لیگ که بیش از 2 ساعت و نیم طول کشید توافقی برای برگزاری محل فینال جام حذفی حاصل نشد و در نهایت با انجام مراسم قرعه کشی شهر تهران به عنوان میزبان این مسابقه انتخاب شد.
در مراسم قرعه کشی از طرف پرسپولیس رویانیان، منتقمی و پروین و از طرف سپاهان رحیمی و فتاح و حبیبی حضور داشتند.
در این قرعه کشی مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ هم حضور داشت.
پرسپولیس در تمامی دیدارهایی که در جام حذفی میزبان با قید قرعه انتخاب شد میهمان بود و مجبور شدند در خارج از تهران برابر حریفان خود بازی کنند. پرسپولیس با ذوب آهن در اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی و با داماش در گیلان در نیمه نهایی جام حذفی بازی کرد.
پیش از این پیشنهاد انجام این بازی در شهری بی‌طرف مثل مشهد، قم نیز مطرح شد که این پیشنهاد در نهایت رد شد.


* زمان فینال جام‌ حذفی تغییر کرد
جلسه مشترک مسئولان سازمان لیگ با نماینده باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس برای برگزاری فینال جام حذفی برگزار شد.
به گفته مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ در مراسم پیش از قرعه کشی، زمان فینال جام حذفی از 14 اردیبهشت به 15 اردیبهشت تغییر یافت.
همچنین قرار شد حضور هواداران دو تیم 50 به 50 باشد و دو باشگاه سر این موضوع به توافق رسیدند.


* اختصاص 90 درصد بلیط فروشی فینال جام حذفی به زلزله زدگان بوشهری
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر داد که 90 درصد بلیط فروشی بازی فینال جام حذفی به زلزله زدگان بوشهر اختصاص می یابد.
محمد رویانیان در این باره اظهار داشت: «طی توافقی که با مسولان سازمان لیگ و سپاهان داشتیم، قرار شد 90 درصد بلیط فروشی بازی فینال جام حذفی به زلزله زدگان بوشهر اختصاص  پیدا کند. ضمن اینکه می خواستیم بازی را در بوشهر برگزار کنیم اما امکانش وجود نداشت.»


* پرسپولیس - ملوان 8 یا 9 اردیبهشت برگزار می‌شود
از ساعت 15 امروز مسئولان پرسپولیس و سپاهان برای تعیین مکان فینال جام حذفی در سازمان لیگ جلسه‌ای را برگزار کردند. در حاشیه این جلسه مقرر شد دیدار پرسپولیس مقابل ملوان در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر که قرار بود 10 اردیبهشت برگزار شود در تاریخ 9 یا 8 اردیبهشت به انجام برسد.
پیش از این مسئولان پرسپولیس به انجام این مسابقه در تاریخ 10 اردیبهشت اعتراض داشتند.


* تاج: همین که اختلاف میان فقها را حل کردیم جای شکرش باقی است
سرپرست سازمان لیگ گفت: «با کمک کاظمی برنامه سال آینده را پس از جلسه با کی روش تدوین کنیم.»
مهدی تاج پیش از قرعه کشی مکان بازی فینال جام حذفی اظهار داشت: «ما به نظر دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان احترام گذاشتیم و می خواستیم طوری رفتار کنیم که هیچکدام آنها ضرر نکنند. مصرانه برای اتمام لیگ در 20 اردیبهشت تلاش کردیم و خوشبختانه با یک تغییر جزیی که زمان برگزاری فینال است همه راضی شدند. ان شالله در سال آتی از این مشکلات نخواهیم داشت. از بهروان هم خواسته ام تا برنامه پیشنهادی اش را برای لیگ برتر و دسته های پایین تر بدهد و با کمک کاظمی برنامه سال آینده را پس از جلسه با کی روش تدوین کنیم.»
وی در پاسخ به این پرسش که اگر سپاهان میزبان شود با توجه به بازی ذوب آهن در روز بازی فینال در لیگ برتر، چه خواهد کرد گفت: «همین که اختلاف میان فقها را حل کردیم جای شکرش باقی است. اگر آن اتفاق هم بیفتد زمان بازی ذوب آهن را عوض می کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها