کد خبر: ۱۲۵۸۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
این اولین باری نیست که در یک سال گذشته حال پادشاه 89 ساله عربستان سعودی وخیم می شود. او طی یک سال اخیر، دو بار به ایالات متحده آمریکا سفر کرد و زیر تیغ جراحی رفت.
به گزارش 598 به نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده از ریاض پایتخت عربستان سعودی حاکی از آن است که حال «ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی یک بار دیگر وخیم شده است.

گفته می شود پس از وخیم شدن حال وی، تیم پزشکی او فورا بر بالین وی حاضر شده تا درمان و مراقبت ویژه از او را آغاز کنند.

در همین راستا یکی از شاهزادگان آل سعود که به دلایل امنیتی خواسته نامش فاش نشود، گفته: خطر رفع شده و حال ملک عبدالله کمی بهبود یافته اما تیم پزشکی توصیه کرده اند که بطور 24 ساعته زیر نظر باشد.

گفتنی است این اولین باری نیست که در یک سال گذشته حال پادشاه 89 ساله عربستان سعودی وخیم می شود. او طی یک سال اخیر، دو بار به ایالات متحده آمریکا سفر کرد و زیر تیغ جراحی رفت.

کارشناسان مسائل سیاسی عربستان تاکنون بارها و بارها نسبت به وخیم شدن اوضاع داخلی عربستان سعودی و قیام سراسری مردم در این کشور در صورت مرگ «ملک عبدالله» هشدار داده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سرباز گنام امام خامنه ای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۷ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
با سلام خدمت شما مدیرت سایت 598.می خاستم یک انتقادی کنم.بینید خبر وخیم شدن حال ملک عبدالله ملعون هر یک ماه یکبار پخش میشه.اگر به آرشیو مراجع کنید که خبر مرگ این شخصی بار ها اعلام شده.ازتون خواهش میکنم ایشالله به همین زودی ها خبر خاک سپاریشو بدید و از این که حالش وخیمه بگذرید.ایشون سنش زیاده و طبیعی است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها