کد خبر: ۱۲۵۸۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
سرمربی سپاهان معتقد است باید شهرهای مد نظر سازمان لیگ برای برگزاری این بازی به صورت قرعه‌کشی و بدون انتخاب خود تیم‌ها برگزیده شود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ حالا هر چه از بازی استقلال و سپاهان فاصله بگیریم می‌توان با سرمربی سپاهان درباره موضوعات دیگری هم صحبت کرد. مصافی که آن را فینال لیگ برتر نامیده بودند به پایان رسید و حالا یک فینال دیگر برای سپاهانی‌ها باقی مانده است؛ فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس که هنوز معلوم نیست در کجا برگزار خواهد شد و زلاتکو کرانچار از این موضوع بسیار ناراضی است.


* فقط یک بازی، حتی در تهران
مسئولان پرسپولیس امروز بحث بازی رفت و برگشت را مطرح کرده‌اند، اما سرمربی تیم سپاهان می‌گوید: «برخلاف نظر مسئولان و کادر فنی باشگاه پرسپولیس معتقدم باید فینال جام حذفی به صورت تک‌بازی انجام شود و با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای برگزاری این بازی به صورت رفت و برگشت مخالف هستم.»


حالا که کرانچار تا این حد روی تک‌بازی تاکید دارد، بد نیست نظر او را درباره شهر میزبان این تک‌بازی هم بدانیم. جالب است که از نظر او تهران یا اصفهان هم می‌توانند میزبان این تک‌بازی باشند: «باید شهرهای مد نظر سازمان لیگ برای برگزاری این بازی به صورت قرعه‌کشی و بدون انتخاب تیم‌ها گزیده شود .من فکر می‌کنم در این قرعه باید نام شهرهای تهران و اصفهان نیز وجود داشته باشد.»


مربی اهل کرواسی که در کشورهای مختلفی مربیگری کرده، تعجب و ناراحتی خودش را از وضعیت نامشخصی که بر جام حذفی ایران حاکم است پنهان نمی‌کند: «این شیوه به هیچ عنوان صحیح نیست که تعیین میزبان در آخرین روزهای جام انجام شود. زیرا در تمام دنیا تصمیم‌گیری در این رابطه پیش از شروع مسابقات انجام می‌شود و این مساله باعث می‌شود تا حاشیه نیز ایجاد نشود.»


* ما هم با زمان بازی مشکل داریم
علاوه بر مکان بازی فینال، زمان برگزاری این بازی هم محل مناقشه شده است. پرسپولیسی‌ها با زمان اعلام شده به شدت مخالفند و کرانچار در این باره می‌گوید: «ما هم مانند پرسپولیسی‌ها به زمان این بازی معترض هستیم.اگر پرسپولیسی‌ها به خاطر تعطیلات از میادین دور هستند ما هم باید چند بازی فشرده را در این مدت برگزار کنیم که شاید این مساله به ما آسیب بیشتری برساند. دلیل انتخاب این تاریخ را باید از مسئولان سازمان لیگ پرسید.»


سرمربی سپاهانی‌ها ادامه می‌دهد: «من به پرسپولیسی‌ها حق می‌دهم که به زمان برگزاری بازی فینال اعتراض کنند اما فراموش نکنید که ما در این مدت چه بازی‌های سختی در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.»


با توجه به اظهارات کرانچار و همچنین صحبت‌هایی که شب گذشته در برنامه ۹۰ مطرح شد احتمال هر گونه تغییر در برنامه مسابقات وجود خواهد داشت. باید منتظر بمانیم و نتیجه این بحث‌ها را در آینده نزدیک رصد کنیم.


* باور نکنید، با پرسپولیس مذاکره نکردم
در گفتگو با کرانچار نام پرسپولیس زیاد تکرار می‌شود. علاوه بر این‌که سرخپوش‌ها حریف سپاهان در فینال جام حذفی هستند، شایعه مذاکرات کرانچار با پرسپولیس هم سوال مهمی است که البته این مربی موفق کروات با قاطعیت به آن پاسخ منفی می‌دهد: «این مساله تنها در حد حدس و گمان است. در کارنامه کاری حرفه‌ای من هیچ گاه چنین مسایلی وجود نداشته است که قبل از پایان فصل به تیم جدیدم فکر کنم.»


سرمربی سپاهان که سابقه مربیگری در پرسپولیس را هم در کارنامه دارد، درباره احتمال پرسپولیسی شدنش ادامه می‌دهد: «در حال حاضر تمام حواسم به وضعیت سپاهان و موفقیت این تیم در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی است. اطمینان داشته باشید هیچ مذاکره‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس نداشته‌ام.»
سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها