کد خبر: ۱۲۵۹۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
مدافع گلزن تیم تراکتورسازی می‌گوید عده‌ای از افراد حاضر در ورزشگاه در بازی‌های تراکتورسازی، خط می‌گیرند و علیه مدیرعامل تیم شعار می‌دهند.

به گزارش 598،سید محسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بازی با تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی خوبی را انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی نیز داشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم به سه امتیاز دست یابیم.

وی درباره یکی از گل‌های زیبای تراکتورسازی که توسط وی در بازی با فولاد به ثمر رسید، بیان کرد: خدا را شکر که بعد از 25 هفته بازی نکردن توانستم گل زیبایی را به ثمر برسانم و حداقل توانستیم به نتیجه مساوی دست یابیم.

مدافع گلزن تیم تراکتورسازی درباره ادامه مسابقه‌ها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: دو بازی در لیگ برتر و دو بازی در آسیا داریم. ان‌شاءالله در بازی‌های آسیایی حداقل 4 امتیاز کسب کرده و از گروه‌مان صعود کنیم و در دو بازی آینده لیگ برتر نیز تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا 6 امتیاز کسب کرده و ان‌شاءالله نایب قهرمان و یا حتی به مقام قهرمانی دست یابیم.

حسینی درباره هواداران تیم تراکتورسازی بیان کرد: هواداران واقعی و باتعصب همیشه تیم را حمایت کرده و ما را نیز شرمنده کرده‌اند ولی عده‌ای خاص از هواداران‌مان گله‌مندند که از بعضی از افراد خط می‌گیرند و می‌دانیم در این تیم چه می‌گذرد و خط‌ها از کجا گرفته می‌شود. وقتی تهاجمی بازی می‌کنیم و حریف دفاع می‌کند به مدیرعامل تراکتورسازی چه ربطی دارد که می‌گویند "مدیر بی‌لیاقت"!

وی ادامه داد: چرا زمانی که نتایج خوبی کسب می‌کنیم و تیم‌های پرقدرتی را شکست می‌دهیم، مدیر بالیاقت بود ولی حالا که یک مساوی و دو باخت حاصل شده است، مدیر بی‌لیاقت می‌گویند. در حالی که دو باخت مقابل الشبابی به دست آمده است که مبلغ قرارداد دو بازیکن این تیم، با هزینه‌های دو باشگاه ایرانی مطابقت می‌کند. باید قدردان زحمات بود ولی می‌دانیم این حرکات کار چه کسانی است.

بازیکن تراکتورسازی گفت: آقای جعفری تمام تلاش خود را می‌کند و هیچ دخالتی در ترکیب تیم ندارد. باید حرمت مدیرعامل تیم را نگه داشت و درست نیست قدر زحمات وی را ندانیم. شاید هواداران از مورد انضباطی محمد ابراهیمی از مدیرعامل تیم شاکی باشند ولی در صورتی که خود محمد ابراهیمی نیز شاکی نیست پس این عده چه می‌گویند؟

سید محسین حسینی درباره این که آیا با ارائه بازی خوب در مقابل فولاد در ادامه بازی‌ها نیز در ترکیب خواهد بود یا خیر، افزود: من همیشه آماده بازی کردن هستم ولی حالا کسی به هر دلیلی دوست ندارد از من استفاده کند، دیگر به من ربطی ندارد. با تراکتورسازی قرارداد دارم و موظف هستم اگر بازی دادند بازی کنم و اگر در ترکیب نبودم حرفی ندارم ولی انتقادم را محترمانه به مربی تیم انتقال می‌دهم.

بازیکن تیم تراکتورسازی ادامه داد: سعی می‌کنم بهترین باشم ولی برادری‌ام را به این مردم و هواداران باتعصب تراکتورسازی ثابت کرده‌ام. هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهم تا تیم محبوبم موفق شود.

مدافع تراکتورسازی در پایان گفت: همیشه دست‌بوس هواداران هستم و انتقادی که به آن‌ها داشتم فقط با عده‌ای خاص بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها