کد خبر: ۱۲۶۰۰۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
پيشکسوت فوتبال کشورمان گفت: اگر براي يک ديدار فينال جام حذفي 3 ساعت دعوا نکنيم، ليگ 18 تيمي بماند، بهتر است.
علي پروين در خصوص دليل حضورش در مراسم قرعه‌کشي ليگ برتر اظهار داشت: پس از جلسه هيئت‌مديره به ما تکليف شد که همراه با رويانيان در اين جلسه حضور داشته باشيم حالا دليلش را نمي‌دانم البته خداوکيلي همه آنهايي که آنجا بودند به ما احترام گذاشتند و فکر کنم يک مسابقه هم ديروز در سازمان ليگ انجام شد. دست مسئولان سازمان ليگ و سپاهاني‌ها درد نکند که ما را شرمنده خودشان کردند.

به گزارش فارس ، وي افزود: بالاخره پس از اينکه بعد از ساعت‌ها به نتيجه نرسيديم کار به قرعه‌کشي کشيده شد که من هم خدا مي‌داند دلم براي اين قرعه‌کشي روشن بود. وقتي منتقمي گوي شانس را برداشت گفتم سردار ميزبان شدي اما خلاصه همه چيز تمام شده و به نظرم درست است که در ورزشگاه آزادي بازي مي‌کنيم اما بايد فکر کنيم که در يک شهر ديگر به ميدان مي‌رويم. وظيفه بچه‌ها در آزادي با استرس و هيجاني که در ديدار فينال است قطعا سنگين‌تر خواهد شد که اميدوارم بچه‌ها دست پر اين بازي حساس را پشت سر بگذارند. حيف است قدم آخر را اشتباه برداريم.

وي در پاسخ به اين سوال که به نظر شما ليگ با چند تيم برگزار شود بهتر است گفت: ما که اين همه حرف مي‌زنيم چه کسي به حرف ما يک کلامش گوش مي‌دهد اما اگر تعطيلي به خاطر تيم ملي و يا ليگ قهرمانان آسيا نباشد و يا به خاطر برگزاري يک ديدار فينال 3 ساعت دعوا نکنيم ليگ 18 تيمي باشد بهتر است يعني بهتر از اين است که 16 تيمي باشد اما مي‌ترسم باز هم 18 تيمي برگزار کنيم و هرچند وقت يکبار دوباره ليگ تعطيل شود و چرخش از کار بيفتد.

وي افزود: قطعا اين تعطيلات لطمه مي‌زند و فوتبال باشگاهي را از لحاظ تکنيکي پايين‌تر مي‌آورد.

پروين در خصوص قهرمان ليگ برتر نيز تاکيد کرد: همه حريفان سخت و حساس در صدر جدول به هم تاخته‌اند اما به نظرم وزنه به طرف تيم امير براي قهرماني بيشتر مي‌چربد و من فکر کنم استقلال راه کمتري براي قهرماني نسبت به تيم‌هاي ديگر دارد البته نبايد هرگز از زحمات تيم‌هاي خوبي مثل فولاد که جوانان جوياي نام و تشنه‌اي را به فوتبال ما معرفي کردند ساده گذشت.

وي درباره انتقادات اخير از تيم ملي نيز گفت: حرف در مورد تيم ملي در ميان است اما از همه مي خواهم هرچه دارند و ندارند بعد از خرداد ماه حرف هاي خود را بزنند. الان انتقاد سازنده قطعا به تيم ملي کمک مي‌کند اما خداي ناکرده تخريب و انتقاد بد چرخ تيم ملي را سست مي‌کند. خرداد ماه براي همه ما مهم است پس هرگز نبايد اين ماه حساس را ساده بگيريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها