کد خبر: ۱۲۶۲۵۳
زمان انتشار: ۱۷:۰۴     ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
ابوترابی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر به ائتلاف با نامزد نهایی جبهه پایداری هستید، در پاسخ گفت:‌ به نظرم این موضوع که الان مطرح می‌شود خیلی بحث روشنی نیست. باید ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد و قطعا بنده اعتقاد دارم که می‌توان بالاترین سطح همکاری را با این جریان سیاسی که از جبهه‌های اصولگرایی داشته باشم.
به گزارش 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، در حاشیه همایش انتخاباتی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه تربیت مدرس، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره جبهه پایداری و نقش حمایت معنوی آیت‌الله مصباح یزدی از این جبهه، گفت: بنده از سال 56 توفیق داشتم که محضر آیت‌‌الله علامه مصباح یزدی باشم و ایشان کفایتین را از بنده امتحان گرفتند؛ کفایتین یعنی سطح عالی حوزه و ایشان سطح عالی حوزه را از بنده امتحان گرفتند.

وی با بیان اینکه فلسفه را در محضر آیت‌الله مصباح یزدی گذرانده است، افزود: بعد از اینکه فلسفه را در محضر استاد مصباح یزدی آموخته‌ام وارد مؤسسه در راه حق شدم و در حقیقت باید بگویم که بنده از سال 56 افتخار شاگردی آیت‌الله مصباح یزدی دارم و در درس‌های ایشان حضور داشتم.

نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی درباره شخصیت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: آیت‌الله مصباح یزدی یک شخصیت علمی و یک چهره‌ فعال و با انگیزه دارند و البته نسبت به امروز و آینده انقلاب اسلامی دغدغه و نگرانی‌هایی دارند و امیدوارم که ایشان بتوانند در پیشبرد اهداف نظام، نقش مؤثری داشته باشند.

خبرنگاری از ابوترابی پرسید، آیا حاضر به ائتلاف با نامزد نهایی جبهه پایداری هستید، که وی در پاسخ گفت:‌ به نظرم این موضوع که الان مطرح می‌شود خیلی بحث روشنی نیست. باید ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد و قطعا بنده اعتقاد دارم که می‌توان بالاترین سطح همکاری را با این جریان سیاسی که از جبهه‌های اصولگرایی داشته باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها