کد خبر: ۱۲۶۵۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي شياطين سرخ توافق وين روني با پاري‌سن‌ژرمن فرانسه را رد کرد
چند روز پيش روزنامه‌ "سان" انگليس از جدايي وين روني از منچستريونايتد و پيوستنش به پاري‌سن‌ژرمن خبر داده بود.

به گزارش ايسنا،سرآلکس فرگوسن، سرمربي شياطين‌سرخ خبر توافق روني و پاري‌سن‌ژرمن را رد و اعلام کرد که روني تا پايان قراردادش در اولدترافورد مي‌ماند.

از قرارداد روني با منچستريونايتد دو سال ديگر باقي مانده است اما با توجه به پيوستن روبين فان‌پرسي به اين تيم و شايعه علاقه فرگوسن به خريد فالکائو در فصل جابه‌جايي تابستاني، احتمال جدايي اين مهاجم ملي‌پوش زياد به نظر مي‌رسد.

فرگوسن در واکنش به خبر پيوستن روني به پاري‌سن‌ژرمن گفت: فکر نمي‌کنم که چنين چيزي اتفاق بيفتد. نمي‌توانم دراين‌باره صحبت کنم. در ديدار برابر وستهام او را تعويض کردم؛ چرا که روز خوبش نبود و همچون کاگاوا مفيد ظاهر نشد. در آن ديدار عقب بوديم و بايد به گل دست مي‌يافتيم. روني در بسياري از بازي‌ها تيم ما را نجات داده است اما در بازي با وستهام کاگاوا بهتر ظاهر شد.

ناصر الخليفي، رييس متمول باشگاه پاري‌سن‌ژرمن از علاقه خود به جذب روني خبر داد و گفت: روني بازيکن خوبي است. او يکي از بهترين مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است. همه مي‌خواهند اين مهاجم خوب را به خدمت بگيرند. ما هم دوست داريم او را در تيم خود ببينيم، اما هنوز مذاکره‌اي با او نداشته‌ايم.

زلاتان ابراهيموويچ، مهاجم سوئدي پاري‌سن‌ژرمن هم روني را به جدايي از شياطين‌سرخ تشويق کرد: روني اگر مي‌خواهد بخشي از مهترين پروسه فوتبالي حال حاضر باشد، بايد تنها به يک تيم بپيوندد و آن پاري‌سن‌ژرمن است. اين تصميمي است که بايد خود او بگيرد. پروسه ما در پاري‌سن‌ژرمن کاملا گوياست. ما فقط در پي سلطه بر فوتبال فرانسه نيستيم بلکه مي‌خواهيم به يکي از بهترين تيم‌هاي اروپايي تبديل شويم. علاقه رييس باشگاه پاري‌سن‌ژرمن را به جذب روني درک مي‌کنم؛ چرا که او جزو 10 مهاجم برتر کنوني جهان فوتبال است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها