کد خبر: ۱۲۶۶۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
بازگشت صادقي و حاتمي که پس از بازی استقلال و سپاهان توسط قلعه نویی اخراج شده بودند، با وساطت پورحيدري صورت گرفت.

جام ورزشی؛ منصور پورحيدري چهارشنبه شب جلسه‌اي با امير قلعه‌نويي، سرمربي استقلال داشت كه در نهايت اين جلسه منجر به بخشش دو بازيكن اخراجي استقلال شد. حاتمي و صادقي كه به دليل نافرماني از برنامه‌هايي كه امير قلعه‌نويي معمولا براي بازيكنان طراحي مي‌كند پس از بازي با سپاهان از تركيب تيم كنار گذاشته شدند اما بعد از گذشت 3 روز از اين تصميم، پورحيدري به نوعي ميانجيگري كرد تا صادقي و حاتمي كه با اخراج از تمرين‌ها مواجه شده بودند به تمرين بازگردند. در جلسه‌اي كه منصور پورحيدري با قلعه‌نويي داشت به وي اعلام كرد كه اخراج در اين شرايط به نفع استقلال نيست و به نوعي خودزني محسوب مي‌شود.


امير قلعه‌نويي البته دلايل خودش را داشت و حتي در گفتگويي كه با پورحيدري انجام داد به وي گفت كه چه اندازه از رفتار بچگانه اين دو بازيكن ناراحت است اما در نهايت صحبت‌هاي مديرفني استقلال با قلعه‌نويي نتيجه مثبت داد و باعث شد وي با بازگشت دو بازيكن خاطي موافقت كند.


پورحيدري در اين گفتگوي خصوصي به امير قلعه‌نويي پيشنهاد داد كه خاطيان را جريمه كند تا استقلال در بازي حساس اين هفته مقابل الريان قطر از داشتن اين دو مهره محروم نشود.


بعد از پايان ليگ اما قرار شده به حساب بازيكنان رسيدگي بشود. خبري كه خود قلعه‌نويي هم آن را تاييد مي‌كند. قرار است پرونده بازيكنان در فصلي كه گذشت به دقت مورد بررسي و كنكاش قرار بگيرد.


اين دو بازيكن به احتمال زياد با كسر مبلغ چشمگيري از قراردادشان مواجه خواهند شد اما ماجرا به همين دو ختم نمي‌شود. همانطور كه از صحبت‌هاي امير قلعه‌نويي مي‌فهميم وي قصد دارد بازيكني مانند آرش برهاني را كه در بازي با تراكتورسازي بي دليل از زمين مسابقه اخراج شد با جرايم سنگيني روبرو كند.


بازيكنان ديگري مانند حسن اشجاري نيز جزو مرداني به حساب مي‌آيند كه اگر در استقلال بمانند قلعه‌نويي آنها را جريمه خواهد كرد.


اشجاري هم به خاطر بازيگوشي در شب چهارشنبه سوري تصادف كرد و مدتي خانه نشين شد تا استقلال در جناح چپ با كمبود بازيكن مواجه شود. به نظر مي‌رسد تا پايان فصل تا حدودي آرامش نسبي در اردوگاه آبي برقرار باشد اما بعد از اينكه سوت پايان ليگ به صدا در آمد شاهد اخبار غير منتظره‌اي از اردوگاه آبي خواهيم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها