کد خبر: ۱۲۶۶۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: رغبت معلمان، اولیای دانش‌آموزان و خود دانش‌آموزان در حمایت از کاندیداتوری حاج‌بابایی در حد بسیار بالاست.

ابراهیم سحرخیز در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: از تمام استان‌ها و بیش از 750 منطقه آموزشی در سطح کشور درخواست‌های فراوانی از وزیر آموزش و پرورش برای کاندیداتوری در ریاست جمهوری یازدهم به عمل آمده اما وزیر باید تصمیم نهایی را برای آمدن و یا نیامدن بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که بالاخره وزیر آموزش و پرورش قصد نامزدی در انتخابات را دارد یا نه ادامه داد: این سوال را از خود حاج‌بابایی بپرسید و بنده فقط می‌توانم از رغبت معلمان، اولیای دانش‌آموزان و خود دانش‌آموزان در حمایت از کاندیداتوری حاج‌بابایی سخن بگویم که در حد بسیار بالاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش از این نیز چند تن از مسئولان آموزش و پرورش خبر از کاندیداتوری وزیر آموزش و پرورش در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داده بودند و باید منتظر ماند و در 17 اردیبهشت دید آیا حاج‌بابایی یکی از گزینه‌های دولت خواهد بود یا نه؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
من یک معلمم و از داشتن چنین وزیری خجالت می کشم . فرهنگیان گند هایی چون مجتمع های آموزشی و هدر رفت بیت المال در طرح ناپخته قرآن را نشان بی لیاقتی وزیر دانسته و کفایت ایشان را حتی در حد و اندازه رییس یک اداره نیز نمی دانند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
اگر رغبتی در میام معلمین بود نیازی به مصاحبه معاون وزیر نبود!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
اززبان مردم نگوئید فکر نکنم با عملکرد ضعیفی که در وزارت داشتند بتوانند نظر مردم را جلب کنند ایبکه 4 نفر در گوشه و کنار بایشان ابراز تمایل کرده اند و برای رسیدن به جائی طمع کرده اند دلیل بر استقبال مردم نیست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها