کد خبر: ۱۲۶۶۹۴
زمان انتشار: ۲۳:۵۹     ۳۱ فروردين ۱۳۹۲

به گزارش 598 به نقل از شهدیا ایران؛ در حالی که بعد از تلاش یک هفته ای رسانه های مختلف درانتقاد از برگزاری جشن بزرگ تقدیر از عوامل سفرهای نوروزی که چیزی جز یک میتینگ انتخاباتی برای طرفداران شعار زنده باد بهار نبود، عوامل برگزاری این جشن بیشتر از قبل برای برپایی آن اصرار کردند تا پنج شنبه ای از راه رسید که روز موعود بود.

 

در هیاهوی اختلاط زن و مرد در استادیوم آزادی که حتی به سرویس های بهداشتی نیز کشیده شد و فریادهای نهار نهار میهمانان که بیشترشان از استانهای مختلف در این جشن حضور داشتند سخنران اصلی این مراسم وارد شد.  احمدی نژاد علی رغم اینکه باید در این جشن اسفندیار رحیم مشایی را همراهی میکرد به تنهایی آمد تا جایی که می تواند سازه های  یک هفته ای رسانه ها را منهدم کند.

در این میان اما رهبر معظم انقلاب در همان ساعاتی که عده ای با موج مکزیکی به تشکر از عوامل سفر های نوروزی می پرداختند؛ سرزده به بیمارستان خاتم الانبیاء رفتند وضمن عیادت از سی و سه نفر از والدین شهدا که برخی از آنها کاملا بیهوش بودند و جانبازان این بیمارستان به صحبت با خانواده های ایشان پرداختند تا نشان دهند که در سال حماسه سیاسی و اقتصادی به جای هزینه های گزاف در استادیوم آزادی باید از آنانی تشکر کرد که با رشادت خود حماسه ها آفریدند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
منصف
BRAZIL
۰۰:۱۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
یواش یواش دارید پی میبرید این احمدی نژاد آدم بیخودیه
پاسخ
احمدبرقراری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
باسلام،خدایاوجودنازنین حضرت امام خامنه ای راازجمیع بلایای سماوی وارضی محفوظ بدار وکسانی که با اعمال ورفتارشان مانندمیتینگ آزادی، دل رهبرفرزانه مارامی آزارند
وباعث حیف ومیل بیت المال می گردندآنهاراریشه کن بفرما آمین یارب العالمین.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها