کد خبر: ۱۲۶۷۲۳
زمان انتشار: ۰۱:۲۹     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان شوراي تهران؛
در ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، فرمانداری تهران شاهد حضور چهره‌های هنری و ورزشی شاخصی بود.
ششمین روز از ثبت نام داوطلبان چهارمين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا در فرمانداري تهران با حاشيه هايي همراه بود.

فرمانداری تهران از تاریخ 23 فروردین میزبان متقاضیان ورود به شوراهای اسلامی شهر و روستا بود که در این میان علاوه بر سیاسیون افراد مشهوری از صنف بازیگران،ورزشکاران،فوتبالیست‌ها و خوانندگان نیز حضور داشتند.

حضور امین زندگانی در فرمانداری

*امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز با حضور در فرمانداری تهران کاندیداتوری خود را در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد.

وی پس از ثبت‌نام در انتخابات شوراها در جمع خبرنگاران در خصوص انگیزه خود برای ثبت‌نام در این دوره از انتخابات گفت: انشاءالله صحبت‌های تکمیلی و برنامه‌هایم را بعدا اعلام خواهم کرد.

زندگانی درباره اینکه آیا هنرمندان در این دوره از انتخابات شوراها ائتلاف ‌خود را خواهند داشت یا نه،‌ اظهار داشت:‌ فعلاً یک روز دیگر از زمان ثبت‌نام باقی است و فردا مشخص می‌شود که چه تعداد از هنرمندان در انتخابات شوراها ثبت‌نام می‌کنند. آنچه مسلم است، آن است که بنده به عنوان یک شهروند تهرانی در این جا حضور دارم و فعلاً هم مستقل هستم.

کاندیداتوری فرزند هاشمی رفسنجانی

*محسن هاشمی‌رفسنجانی فرزند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و مدیرعامل سابق متروی تهران صبح امروز با حضور در فرمانداری تهران کاندیداتوری خود را برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد.



محسن هاشمی در حاشیه ثبت‌نام خود به خبرنگاران گفت: پدرم باید درباره حضورش تصمیم بگیرد و در 15 روز آینده نتیجه نهایی را اعلام خواهد کرد.

2 پرسپولیسی کاندیدا شدند

*بهنام ابوالقاسم پور بازیکن سابق تیم پرسپولیس و سایپا به همراه حمید استیلی و جواد نکونام برای ثبت نام در چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا در فرمانداری تهران حضور یافت.

در جریان این ثبت نام حمید استیلی و جواد نکونام نیز در فرمانداری تهران حاضر شدند و حمید استیلی گفت که برای ثبت نام در انتخابات شورای شهر نیامده ایم و تنها برای همراهی ابوالقاسم‌پور در اینجا حاضر شده‌ایم.



*محمد سالارکیا معاون امور زندان‌ها دادستان تهران در زمان حضور سعید مرتضوی در دادستانی تهران هم برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد. سالارکیا در زمان حضور سعید مرتضوی در دادستانی تهران معاون امور زندان‌ها و ضابطان دادستانی تهران بوده است.

وی بعد از دادستانی تهران به باشگاه پرسپولیس رفته و به عنوان معاون حقوقی این باشگاه ورزشی مشغول به فعالیت شد.

ناصحی: آمادگی حضور در لیست قالیباف را دارم

*حجت‌الاسلام ناصحی عضو شورای شهر تهران ظهر امروز پس از ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره حضورش در لیست قالیباف اظهار داشت: از بنده برای حضور در این لیست دعوت شده و بنده آمادگی دارم در این لیست حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: حوزه فرهنگی یکی از حوزه‌های مهم شورای شهر است و بنده قصد دارم در حوزه دینی، اجتماعی و فرهنگی فعالیت کنم. وی در پایان درباره حضورش در انتخابات گفت: احساس تکلیف کردم البته نمی‌دانم چه کسی من را قبول دارد؟

ثبت نام مجری برنامه کودک

*الهه رضایی مجری برنامه کودک و نوجوان ظهر امروز در فرمانداری تهران حضور یافت و در انتخابات چهارمین دوره شوراهای  اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرد.



معاون سابق قالیباف هم آمد

*احمد دنیا مالی در حاشیه ثبت نام برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: باید مدیریت واحد شهری ایجاد شود تا بسیاری از مشکلات کلان شهر تهران برطرف شود. وی پیشنهاد داد که پلیس زیر مجموعه مدیریت شهری شود.

معاون سابق فنی و عمرانی شهرداری تهران در بخش دیگر سخنانش در پاسخ به این پرسش که با کدام لیست در انتخابات شورا شرکت می کنید، گفت: فعلا ثبت نام کرده ام .

وی در بخش دیگر سخنانش درباره شورایاری ها گفت: شورایاری ها اقدام خوبی بود ولی خیلی به آن خوب پرداخته نشد و  باید در تهران تقویت شوند.

شرط معافیت داوطلبان انتخابات شوراها از ارائه مدرک تحصیلی

*هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دوره چهارم شوراها با صدور اطلاعیه‌ای اعضای اصلی شوراها را به شرط حضور در یک دوره کامل فعالیت و نامزدی از همان حوزه، از ارائه مدرک تحصیلی لازم برای کاندیداتوری معاف کرد.

استعفای رئیس گروه مشاوران شهردار تهران

*سید محمد هادی موذن در حاشیه ثبت نام برای دور چهارم انتخابات شورای شهر  با بیان اینکه از شهرداری تهران استعفا دادم، گفت: طبق بند 3 ماده 28 قانون باید برای کاندید شدن در انتخابات استعفا می دادیم.

رئیس دفتر سابق شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که در انتخابات در لیست شهردار تهران قرار می‌گیرید، گفت: هنوز لیست کامل نشده است اما در لیست های مختلف هستم. وی ادامه داد: با گروه های اصولگرا ، ارزشی که به نظام و انقلاب پایبند هستند در انتخابات شرکت می کنم و در لیست انها قرار خواهم گرفت.

همکار سابق کرباسچی و احمدی نژاد

*یکی از کسانیکه برای ثبت‌نام به فرمانداری تهران آمده بود، گفت که 37 سال سابقه حضور در شهرداری را دارد و با افرادی همچون کرباسچی و احمدی‌نژاد کار کرده است؛ وی اشاره کرد قبل از انقلاب در شهرداری اصفهان بوده است.

*مجید نصیرپور نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم نیز درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر خاتمی نیاید اصلاح‌طلبان با وجود کاندیدای دوم شکست می‌خورند ،حتی اگر از فردی مانند روحانی حمایت کنند.

دو خواننده موسیقی سنتی و پاپ در راه شورای شهر

*عبدالحسین مختاباد خواننده سنتی و محمد رضا عیوضی خواننده پاپ با حضور در فرمانداری تهران برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کردند.



قالیباف اهل تغییر است

*سیدمناف هاشمی معاون شهرداری تهران نیز همراه با محمد دامادی نماینده مجلس شورای اسلامی به فرمانداری تهران آمد و گفت که احساس کردم با تجربه 20 ساله در حوزه مدیریت شهری می‌توانم در این راستا فعالیت کنم. وی همچنین گفت با هماهنگی آقای قالیباف آمده‌ام و در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری قالیباف گفت: قالیباف نشان داده که اهل تغییر است.

*عباس جدیدی کشتی گیر و عضو سابق تیم ملی کشتی ایران که دارای مدال‌های جهانی و المپیک است نیز برای ثبت نام در انتخابات شورای شهر تهران به فرمانداری تهران آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها